Aaargh had ik een kei leuke hengst gevonden voor onze nieuwe (toekomstige) aanwinst, dekt die alleen maar natuurlijk en staat dik 9u ver in Frankrijk...ik ga toch even zeuren voor verzend sperma
Een grullo kleinzoon van Highbrow Cat, mijn wederhelft wil er graag een cutting gefokt veulen uit fokken voor zichzelf, maar ik wil eigenlijk eerst een Aranytje
mijnlieverd
Geplaatst: 14-01-17 13:24
Grullo, gaaf! Daar zal iets moois uitkomen dan! Haha je wederhelft kan best nog wel ff wachten tot 2019 met een cutting gefokt veulen uit haar haha.
Ohhhh, Highbrow Cat fan meldt zich Ze kunnen toch wel voor 1 keer een kwakje opvangen
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-17 14:21
Ja in Frankrijk dekken ze nog heel veel natuurlijk het lijkt wel of ze echt een afkeer van K.i. hebben. Hengst in kwestie:
We hebben ook nog een andere in Frankrijk op het oog, dat is een rechtstreekse HBC zoon, uit ook een heeel leuke moeder met veel earnings, maar die is uiteraard 3 keer zo duur, vos en enkel diepvries.
Dus dat zal zoiezo nog niet voor dit jaar zijn, aangezien ze pas tegen de zomer naar hier komt, als ze van haar veulen gespeend kan worden. En ik wil de huidige eigenaar die last van diepvries vanuit Frankrijk naar Noord Holland niet echt aandoen. Dus waarschijnlijk dit jaar een Aranytje
Ik heb haar hier nog niet geshowd zeker? Als alles goed gaat komt deze prachtige dame dus deze zomer bij ons wonen....., ik ben al enkele jaren helemaal verliefd op haar dus ben helemaal in de wolken
En nu ik toch aan het foto spammen ben, onze combi's van dit jaar nog eens op een rijtje:
Dat snap ik helemaal, wat een prachtstel bij elkaar !
Vind die 2 hengsten ook echt om te kwijlen, maar aangezien wij maar hobbymatig een veulentje fokken ligt dat way out mijn budget... Ik kijk wel plaatjes
Ik ben al erg benieuwd naar het veulen van de hengst die dit seizoen (misschien?) gebruikt gaat worden. Die wildkleur bruin bonte die in 2017 voor het eerst gaat dekken
Ja idd ik ook... ik heb de dekking geboekt dus die staat al vast Als álles dan gaat zoals het zou moeten gaan, heb ik volgend jaar echt droomcombi's.. voor mij persoonlijk dan
Ook even op een rijtje? Ik heb uiteraard al collagekes gemaakt, seut die ik ben
Wauw je nieuwe aanwinst! Zou ik ook op slag verliefd op zijn!!!
ClauH
Geplaatst: 14-01-17 20:45
En Chrome
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-17 22:13
Crome zal verkocht worden als ze van haar veulen gespeend wordt. Als ze nu een merrieveulentje krijgt is dat waarschijnlijk een blijvertje , maar we hebben toch niet de ambitie om echt sportpaarden te fokken... En spijtig genoeg hebben we de lotto nog niet gewonnen dus kunnen we ze niet allemaal bijhouden
Fotsy
Geplaatst: 15-01-17 13:27
Oh wat een knappe merrie tinne, echt wow
Leuke combi's dit jaar en nog leukere combi's voor volgend jaar.
Ja de lotto ja, en moesten wij die winnen dan konden er bij mij ook nog een paar komen wonen Maar wij spelen nooit
Ja idd.. en de paardjes die we hebben wil ik tiptop verzorgen. Dus liever eentje minder en al onze paardjes helemaal zoals ik het wil qua verzorging.
En tja... fokken is ook verbeteren, stel dat Jade volgend jaar een super leuk merrieveulentje krijgt van Topgun.. dan heb ik weer een moeilijke keuze te maken en gaat Jade waarschijnlijk ook verkocht worden en dat veulentje blijven...
Maar dat zijn zorgen voor later... Hoe dan ook, we zorgen altijd wel dat ze goed terechtkomen, ik heb nog maar 1 keer een slecht gevoel gehad (dat helaas bleek te kloppen) en dat was bij de verkoop van Broker, de mama van Jade.. dus zoiets gebeurt me geen tweede keer meer!
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-17 14:19
Vergeten, ik heb net nog nieuwe foto's gemaakt van de drachtige dames & Arany: