Aw Noisy Dit verzacht het toch wel een heel klein beetje. Dat koppie van dat veulentje, en wat is Joan een top mama!
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 31-05-16 12:13
Nohhhhh
Zoals heel veel anderen was ik geschokt door het verdrietige nieuws, maar dit brengt toch wel weer een glimlach op mijn gezicht! Trouwens (ook) een plaatje van een veulen, super dat hij/zij deze kans krijgt
Precies wat No_worries zegt, ik zit hier geschokt te lezen met een brok in mijn keel en door de laatste foto's komt er weer een glimlach op mijn gezicht. Maar de brok blijft ook... Dit is bitterzoet... Maar... Noisy is gelukkig, één klein veulentje weet niet dat hij heel erg heeft geboft en kan zorgeloos gaan groeien en een ander klein veulentje kijkt misschien wel van bovenaf mee en denkt: "het is goed zo..."
Amadais
Geplaatst: 31-05-16 12:34
Oh wat geweldig dat het pleegveulen word geaccepteerd. Wat heb je een schitterende merrie gefokt echt een plaatje, je mag er trots op zijn.
Noisy
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-16 12:34
Het is ook een merrietje. Ze heeft nog geen naam, mag ik bedenken... Het is een kwpn veulen dus het moet beginnen met de L.
Hier ook een stille meelezer. Keek uit naar je veulentje. Verschrikkelijk dat ze het niet heeft gered, ze was prachtig. Maar wat fantastisch dat ze meteen het nieuwe veulen heeft geaccepteerd! Onwijs lieve foto. Heel veel sterkte!
Ik volgde dit topic een beetje. Wat een emotionele rollercoaster Noisy. Wat verschrikkelijk verdrietig, kwetsbaar en uiteindelijk ook mooi. Heel veel sterkte met je verlies en geluk met moeder en pleegdochter.
Maar is het veulen nou van jou of gewoon van de persoon waar ze geboren was? Vanwege de naamsuggesties, haha. Ik ben benieuwd naar de foto's van het mooie veulentje!
Had je al een naam in gedachten voor jouw veulen, ts? Valt dat er in te verwerken?
Drifter
Geplaatst: 31-05-16 18:21
Wat een dubbel gevoel nu, erg mooi dat ze het pleegveulen zo snel accepteerde maar wat een verlies ook. Ben er echt stil van, sterkte!
Voor een naam, ik ben slecht in namen verzinnen maar mijn idee is Luminescence, uitstraling van licht
TrIjNiE__
Geplaatst: 31-05-16 18:34
Laramie - tranen van liefde Lahja - geschenk
Hopelijk brengt het pleegveulentje troost, zowel voor de merrie als voor jou
Noisy
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-16 21:25
Het veulentje gaat gewoon weer terug naar de eigenaar. Ze had nog geen naam en de eigenaar vond het prima dat ik die verzon. Enige is dat het met de L moet beginnen en hij zet er altijd een D achter, voor de stam.
Ze doen het echt zo goed samen. Dat verzacht het verdriet een hoop
Hoe gaat het daar met het samengesteld gezinnetje? En hoe gaat het met jou, Noisy?
Noisy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-16 21:06
Inmiddels weer een dagje verder en ze doen het hartstikke goed. Joan is getransformeerd tot een ware super mama. In het begin was het maar raar wat haar overkwam. Al die gevoelens en een kind dat aan je lurkt: https://youtu.be/srIZQGBLBMs Nu is het alsof ze al jaren ervaring heeft: https://youtu.be/Et1iBpGN_1c
Met mij gaat het goed, lief dat je ernaar vraagt Singa Ik heb die maandag veel en hard gehuild maar het feit dat ik nu met Joan een ander veulentje kan helpen verzacht een heleboel. Het heeft zo moeten zijn, denk ik. Ik heb wel besloten om Joan opnieuw te laten dekken want ze is zo'n supermama dat ik het risico nog wel een keer aandurf. Alleen gaan we volgend jaar wel gewoon "ouderwets" voor de stal liggen op een stretcher
Geweldige filmpjes! Joan is echt een prachtige merrie. Sterk van je dat je het allemaal al zo goed kan plaatsen op zo'n korte tijd. Ik duim dat er volgende zomer een eigen kind aan haar uier lurkt Hou ons zeker op de hoogte he!
Wat voor stelten steken er trouwens onder die kleine! Heb je al een naam kunnen verzinnen?