Veulie zelf is leuk
Wat een brutaaltje... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een brutaaltje...
Hij is echt leuk, en een superlief ding ook. Het is wel een patsertje. Gister was een vriend van ons hier, die vond Kije beter dan Kr8patser. Nou heb ik die laatste gister zien draven en oef, dat beloofd wat. Echt super, niet vaak bij zo'n jong veulen gezien. Leuk! Eens zien hoe die ontwikkeld. De veulens uit de -onnekes zijn in het begin altijd wat sprietiger en uit deze mama ook wat hoogbenig. Maar we weten hoe ze zich ontwikkelen 
Gebeuren rondom de nageboorte lijkt ook goed te zijn afgelopen; geen koorts gehad en fris en fruitig.
)
jullie willen in de fokkerij natuurlijk niet graag hoogbenig zien neem ik aan, iets wat wij wel weer heel graag zien.
En dat zie je nog weleens bij onze keuringen.
Gelukkig helemaal geen platslapers, dus redelijk slapen op onze vaste rondjes na. Net de melders op gedaan en twee merries met melk aan de benen, dus wie weet snel weer leuk nieuws? We'll see, met deze drie beloof ik niets. De rotzakjes....
Drukke boel met 3 melders zeg. Is er al iets gebeurt vannacht?