Spannend san. Hoe ben je je nacht doorgekomen? Die keet en haar tovertieten. Ik hoop op een mooi gezond bontje voor de dames. Ik hou nu eenmaal van bont hihi
Bont voor keet is geen goed idee Heeft San weer een cultuurshock
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-16 12:19
oedsje als die zwart is geeft niet, maar toen met Nizhoni was iedereen van kudde zelfs Keet van slag dat er een bruinbonte naast liep... was ook de eerste die Blonde niet kaapte want die heeft zelf altijd al bruine
Maar ik ben voorbereid.....ik vind alles mooi tegenwoordig en anders stop ik ze terug
Onrustig nachtje gehad,hoop regen en wind en ineens staat er een paard op de paddock en de enige die daar kon komen was kaylee maar die zag ik in stal staan, dus slaperig mijn bed uit staat Caramel daar, bovendeuren waren losgewaaid, dus die was over de onderdeur gesprongen Sta je daar verdwaasd, Kaylee vond het geweldig om me te zien.... Maar ik ben dus blij dat niemand van jullie me daar nu kon zien, zal leuk beeld gegeven hebben
Blonde is het zat, die vliegt iedereen als een duveltje uit een doosje aan om vervolgens lief bij mij te komen staan, alles vol en strak en slappe mest vanmorgen.....
Zou wel lekker zijn als ze gewoon overdag veulenlief op de wereld zet toch. Snap die paarden niet, misschien toch eens goed met de zwangere dames praten Sandra. Fijn dat Lisa vanavond met je mee waakt. Om de beurt slapen of niet hahahaha