WAT een nacht, dag en avond! We zijn gesloopt maar echt... WAUW WAUW WAUW!!
Eerst vannacht Star die beviel van een prachtige zwarte Bentley dochter met 2 witte sokjes, mega benen en een DRAF al WAUW! Linda, nogmaals gefeliciteerd met je knappe meisje en haar geweldige naam! Bentley is een trotse papa (en wij stiekem ook als "pleeg ouders" hihi!
Toen, na 3 uurtjes slaap dankzij vele valse alarmen van Liza, met ons slaperige hoofd aan het werk. Ondertussen stond Liza mega te kegelen en was vreselijk onrustig en boos de hele dag.
Na mijn werk had ik Star en haar veulentje nog even naar buiten gedaan, Liza was vreselijk jaloers en bezitterig op Star haar veulen dus ik had haar apart even meegenomen te grazen. Ondertussen sta ik te bellen met een vriendin. Vanuit het niets stopt Liza met grazen en begint wat te drammen en te trekken, heel gek. Ik laat het touw op z'n langst en loop achter haar aan. Ze liep in 1 rechte lijn naar de stal en duwt daar twee keer met haar neus tegen de deur. Ik zeg nog tegen m'n vriendin nog steeds aan de telefoon, "Liza doet gek, ze wil op stal geloof ik." Dus ik laat haar naar binnen, ze mest, loopt 2 rondjes, ploft neer en begint gewoon met de bevalling!
ZO bizar.
Na 5 spannende minuten kwam daar een prachtig klein, fijn poppetje ter wereld!
Ook een MERRIE! Ook met mega lange benen en een koppie om van te smelten. We zitten nog steeds op onze roze wolk!!
Binnen een kwartiertje stond ze, 5 minuten later had ze uit zichzelf de melkbar gevonden en een half uurtje later kwamen de eerste poepjes. Ze rent en bokt inmiddels al door de stal en Liza is wederom een geweldige moeder die er maar druk mee is hihi.
Genoeg gezwijmel, bij deze wat foto's. Morgen volgen meer (droog)foto's van de eerste stapjes buiten natuurlijk!

Naam wordt nog aan gewerkt. We hebben al wat in ons hoofd maar willen nog even goed nadenken en bekijken wat haar past. Willen jullie meedenken? Mama heet Liza en papa TH's Exclusive Bentley. Dit meisje zal haar naam ook beginnen met TH's Exclusive ... gezien dat onze hackney/Bentley/Breitling lijn is zeg maar. Suggesties zijn zeer welkom. 
We zijn onwijs blij en trots met deze beide knappe dochters van Bentley en hadden alleen maar durven dromen dat hij zulke mooie meisjes zou vererven met Star en Liza. Alle verwachtingen zijn meer dan uit gekomen..zwijmel..
Excuses voor de late reactie maar was compleet gesloopt en kreeg heel lief en gezellig kraam visite en mijn batterij was compleet leeg van alle foto's hihi. More coming soon!