Super! Gefeliciteerd! Dat wordt een volgende zoon voor de HK!
Dan perst Roosmarie het er ook niet helemaal plat liggend uit zeker? Ik heb altijd een halsteralarm om maar daar moeten ze ook plat voor gaan liggen. En Peer doet het ook niet helemaal plat. Die verraste mij vorig jaar ook.
Laatst bijgewerkt door Coloured op 09-04-16 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is wel heel Wagneriaans Natasja, gezien de straat en naam van GJ zal het wel Lucifer worden.
Das inderdaad heel Wageriaans (voor die niet kenners: Lohengrin is een Opera van Wagner en een van de verhalen over de zoektocht naar de heilige graal)
Lucifer is ook erg mooi.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 09-04-16 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
lisch
Geplaatst: 09-04-16 09:09
gefeliciteerd! Prachtig! En wat snel! Goed dat je er snel bij wasom de vlies te breken
Ik zie uit naar je topics
Eelmo
Geplaatst: 09-04-16 09:23
Gefeliciteerd! Mooie aftekening, ben benieuwd naar de droogfoto's!
Anoniem
Geplaatst: 09-04-16 09:23
Gefeliciteerd! Een voshengst, iig de juiste kleur♡
jorika1986
Geplaatst: 09-04-16 09:27
Gefeliciteerd GJ!
Pam84
Geplaatst: 09-04-16 09:33
Gefeliciteerd met de knappe kerel!! Super mama die Roos
Van harte gefeliciteerd met de knappe man!! En wat fijn dat je in ieder geval nog op tijd was om het vlies te breken Ben heeeel benieuwd naar de droogfotos!
Jaa dank jullie wel allemaal! Super blij dat alles goed en gezond is en dat het ook een mooi veulen lijkt! Toch weer een hengst ja, heb ik een reden om haar weer te dekken
De naam wordt Libanon! Als je de pedigree van Casaron goed bekijkt snap je waar het vandaan komt.
Hihi nee Lucifer doen we maar niet. Mijn achternaam is Brand en ik woon aan de Helweg. Wordt een beetje te gek allemaal
Moeders en kind maken het goed, ga straks weer rustig om het hoekje kijken. Ze werd wel gestresst van de pony, dus die staat buiten in het gras zodat Roosmarie rust heeft op stal.