Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zeg 1 juli een vos hengstje
Citaat:Kleuren combi zijn als de hengst ook echt de vader was.
Vos of vos bont, zwart of zwart bont (mits papa eigenlijk donker bruin is), Bruin, of bruinbont.
2015Gett -> November - hengst - zwartbont... Cowgirl -> 15 dec - hengst - vosje ... CharlotteJay -> 21 december om half 5 - merrie - donkerbruin
2016
Jan.Quir -> begin januari - hengst - vosbont ... aman2002 -> 13 januari - Merrie - zwart ... Fair ->-> Januari - Hengst - Vos ... Keandra -> 15 januari - merrie - vos bonte
Feb.guusje_h -> begin februari - hengstje - vos met een kol rond ... MelissaKB-> Midden februari - Merrie - Vosje met leuke aftekening op het hoofd ... jasmijn16 -> Eind feb. - Hengst - Zwart ... RianneEnzo -> 19 April - merrietje - zwartMrt.
Luna2006 -> 7/14 maart - merrietje - bruin met een kol ... Marcella2010 -> eind maart -hengstveulen
Apr.
Melissa1996 -> begin april - merrie - Vos ... xLeonietje -> Begin april - hengst - vos ... jorika1986 -> 1/7 April - hengst veulen - vosbont ... Maaikevdk -> 8 april - merrie - bruinbont
Mei
gohya ->1 Mei - Merrie - zwart bonte
Yenni -> 5 mei - bruine merrie.
Nicje87 -> 6 mei - vos merrie
KittyDylan -> 10 Mei - hengst - vos
Joanieke -> 11 mei - donker bruine merrie.
Maaikevdk -> 13 mei -> bruin bonte merrie
Jeika -> 15 mei- zwart- hengst
Juni ->![]()
![]()
Zoe_97 -> 1 juli een vos hengstje[/size]
Vandaag zijn de paarden naar een ander weiland verhuist, ze had helemaal dr plek gevonden. Denk dat ze wel 20x heeft gerold!
)Melissa1996 schreef:Citaat:Kleuren combi zijn als de hengst ook echt de vader was.
Vos of vos bont, zwart of zwart bont (mits papa eigenlijk donker bruin is), Bruin, of bruinbont.
2015Gett -> November - hengst - zwartbont... Cowgirl -> 15 dec - hengst - vosje ... CharlotteJay -> 21 december om half 5 - merrie - donkerbruin
2016
Jan.Quir -> begin januari - hengst - vosbont ... aman2002 -> 13 januari - Merrie - zwart ... Fair ->-> Januari - Hengst - Vos ... Keandra -> 15 januari - merrie - vos bonte
Feb.guusje_h -> begin februari - hengstje - vos met een kol rond ... MelissaKB-> Midden februari - Merrie - Vosje met leuke aftekening op het hoofd ... jasmijn16 -> Eind feb. - Hengst - Zwart ... RianneEnzo -> 19 April - merrietje - zwartMrt.
Luna2006 -> 7/14 maart - merrietje - bruin met een kol ... Marcella2010 -> eind maart -hengstveulen
Apr.
Melissa1996 -> begin april - merrie - Vos ... xLeonietje -> Begin april - hengst - vos ... jorika1986 -> 1/7 April - hengst veulen - vosbont ... Maaikevdk -> 8 april - merrie - bruinbont
Meigohya ->1 Mei - Merrie - zwart bont
Yenni -> 5 mei - bruine merrie.
Nicje87 -> 6 mei - vos merrie
KittyDylan -> 10 Mei - hengst - vos
Joanieke -> 11 mei - donker bruine merrie.
Maaikevdk -> 13 mei -> bruin bonte merrie
Jeika -> 15 mei- zwart- hengst
Juni ->![]()
![]()
Zoe_97 -> 1 juli een vos hengstje[/size]
Weer bijgewerktVandaag zijn de paarden naar een ander weiland verhuist, ze had helemaal dr plek gevonden. Denk dat ze wel 20x heeft gerold!
Als alles morgen goed verloopt heb ik vanaf morgen Heaven-TV!
WendyLotte schreef:Zeker ! En dan roept iedereen die haar ziet : dat kan nooit meer lang gaan duren....
Die staat op klappen !
En wij maar zenuwachtig zijn.....![]()
kiki1976 schreef:WendyLotte schreef:Zeker ! En dan roept iedereen die haar ziet : dat kan nooit meer lang gaan duren....
Die staat op klappen !
En wij maar zenuwachtig zijn.....![]()
Laat je niet gek maken hoor en volg je eigen gevoel!
Er waren er bij mij op stal ook die zeiden, nee hoor duurt nog minimaal anderhalve week. Dit was op donderdag, de nacht zaterdag op zondag is ze geboren

luxje schreef:Ze is mooi tonnetje rond, maar toch denk ik dat het nog even duurt
Ik vind het wel leuk om mee te kijken.
Niet rot bedoeld hoor, maar het líjkt alsof de stal niet heel dik is opgestrooid, of is dat gezichtsbedrog?
kiki1976 schreef:Hahha Melissa1996 ja klopt dat ben ik![]()
Dank je wel, ben met beide heel erg blij![]()
FF spammen hoor
[ [url=m/twV7mi.jpg]Afbeelding[/url] ]