Ik zal vanavond of morgen proberen update te geven
In ieder geval nog geen veulentjes helaas! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Uiteraard gewoon ph van 7,7. Gedrag is vooral veel liggen, kijken wat baby in haar buik aan het doen is en plat slapen.

Dus pony's: Waag het niet na mijn vakantie te bevallen
En ik hoop nog steeds heel erg op een paasveulentje, net als vorig jaar! Heb namelijk een leuke naam
Echt, het vliegt er vanaf en als je dan denkt dat je alles voor die dag gehad hebt kan je het vergeten.. 2 uur later vliegt het al weer rond je oren!

hihi
, maar de dames zien er goed uit en vorderen toch wel aardig hoor en ph melktesten doe ik niet meer, vorig jaar is mijn merrie "out of the blue" bevallen met een test van 7( heb het veulen dus "out of the blue" genoemd
) ze had geen slappe banden, geen vol uier en geen hars, wel afwijkend gedrag, was haar vierde veulen, en dit jaar geen melktest gedaan bij camille, alleen camera en halsteralarm, zij is bevallen op 312 dagen, met een nog lang niet vol uier, geen slappe banden, alleen afwijkend gedrag, dit was haar eerste veulen, dus tjah, ik vind gedragsverandering vaak heel opvallend en maken mij extra waakzaam

Ze komen wanneer ze komen en dan reken ik wel uit hoeveel dagen het was! Weer een mooie les voor volgend jaar
Evenals Isabella, maiden merrie dus ben er graag bij. Die valse alarmen ben ik ondertussen wel aan gewend en slaap zo weer verder als er niks verdachts te zien is
Maarja, gewoon maar wachten! Ze komen als ze er klaar voor zijn
Hengstenkeuring komt ook al dichtbij, hopelijk hoef ik die niet te missen, maar we zullen zien!
Heb je al foto's? Ben benieuwd!
Volgens mij heb ik pony's die het er om doen om dan een paar uur later te bevallen haha.
Het kan ook zijn dat ze nog dagen met deze uier loopt, dus we wachten het gewoon af!
Toen gingen bij mij alle alarmbellen af, snel sloffen aan, ma bellen en naar de stal rennen!
Een paar seconden later lag ze daar, wel het vlies open moeten maken, die was erg dik! Volgens mij binnen 10 min stond ze al, echt een snelle dame. Drinken koste wat meer tijd, maar dat gaat ook prima