De wekker gaat, ja nu is het echt de wekker en geen vals alarm van de dames. Even snel een boterham naar binnen werken, maar ondertussen zit je al in spanning! De uiers, wat hebben die gedaan vannacht en zou het eindelijk meer zijn? Dan kom je aan in de stal en dat is dan weer de eerste teleurstelling van de dag, het is nog steeds niet wat ik wil zien zucht..
Je komt thuis van het werk, spannend paardjes gaan naar binnen, zou er wat veranderd zijn… Laten we het maar niet hebben over de uitslag
Tijd om te gaan slapen dus een laatste kans op toch weer wat extra hoop dat de uiers wat veranderd zijn. En weer ga je met die teleurstelling slapen, hopend op een dag dat het eindelijk beter is
Haha, zo gaat het iedere dag, verklaar mezelf nog net niet voor gek dat uiers zo spannend kunnen zijn. Het lijkt wel of ze niet zoveel zin hebben het extra spannend te maken. Heel langzaam worden de uiers wel meer, maar soms zie je bij andere bokkers mega veranderingen in 1 dag of zelfs een paar uur. De dames hebben vast een deal gesloten mij lekker te pesten en dat niet te doen.
Trouwens van alle veulens die ik tot nu toe gefokt heb, heb ik nog nooit een merrie gehad die deed harsen of kegelen! Zelfs mijn kwpner destijds niet. Dus dat zou wel een hele ervaring zijn als ik er nu wel 1 bij heb zitten die het doet

De uier van Silver gaat nu wel steeds voller worden, maar is er nog lang niet. Testen kan makkelijk, het vocht spuit er dan uit, maar melk moeten we hebben

Uiteraard gewoon ph van 7,7. Gedrag is vooral veel liggen, kijken wat baby in haar buik aan het doen is en plat slapen.

Isabella vind het niks meer als ik aan haar uier zit. Toch zet ik het altijd door met het risico een hapje in mijn enkels te krijgen. Maar veulen zal er straks ook aan moeten zitten denk ik dan. Het vult zich langzaam, maar ze is natuurlijk maiden dus richt me daar bij haar niet te veel op. Gedrag is nog steeds b.itch eerste klasse. Word ook steeds nukkiger als je aan haar zit, dus verder laat ik haar maar. Uiteraard is ze ook dol op languit slapen.

Violetta heeft geen haast. De laatste keer heeft ze ook vrij lang met een volle uier gelopen, dus als ze dat nu ook doet moeten we nog een tijd wachten want vol is het nog lang niet.

Jenske heeft ook nog steeds weinig uier. Al moet ik zeggen, vorig jaar ontwikkelde ze in 2 weken van bijna niets tot waar ze mee beviel. Nu heeft ze al een tijdje wat je nu op de foto ziet, dus kan best wel eens zijn dat het opeens vult aangezien ze nu wel meer uier heeft dan toen ze vorige jaar begon met ontwikkelen.

Wat ook erg fijn is, ik heb vakantie! Wel 2 hele weken

Dus pony's: Waag het niet na mijn vakantie te bevallen

En ik hoop nog steeds heel erg op een paasveulentje, net als vorig jaar! Heb namelijk een leuke naam
Verder is het op het moment vooral erg...uh harig

Echt, het vliegt er vanaf en als je dan denkt dat je alles voor die dag gehad hebt kan je het vergeten.. 2 uur later vliegt het al weer rond je oren!

En het bewijs dat ze regelmatige tegelijk plat liggen te snurken en mij dan wakker maken