Vanmorgen zaten er 2 hele kleine drupjes aan de tepels.. heb haar lekker op het land gezet en daar staat ze nu lekker te grazen. Zie vanavond wel weer Odette gaat vanmiddag op date dus hopenlijk volgend jaar weer een mooi veulentje (en dan hopelijk een stippel). De aankomende vader:
Oh, en eind deze week komt de DA om Lightning en Dream te scannen om te zien of die beiden ook drachtig zijn (ik hoop het, dan krijgen ze volgend jaar weer ongeveer tegelijk hun veulentje )
Dream drachtig, dus die scannen we voor de zekerheid op 6 weken weer. Lightning niet drachtig, maar dat verbaasd me niet echt, van alle keren op de veulenhengstigheid dekken, is ze alleen vorig jaar drachtig geworden, de andere 3x lukte het pas bij de hengstigheid daarna. Ik had er wel op gehoopt, omdat het vorig jaar met Nimroos dus wel lukte op de veulenhengstigheid, en omdat de veulens dan mooi weer gelijktijdig zouden zijn, maar we gaan nu gewoon voor deze cyclus
Slecht geslapen... Goodie liet alarm afgaan, maar ze lag zelf gewoon te pitten Melktest vanmorgen op 6.0... laagste waarde.. En natuurlijk hebben we vanavond een uitje gepland... Ze wil niet meer naar de wei, wil op de paddock blijven staan... We zullen zien wat ze gaat doen.
Na weer een onrustige nacht (veel draaien, mesten en met de achterbenen stampen) van Goodie, zijn we weer een nacht zonder bevalling verder... Vandaag maar kijken of ze het gras op wil...
Donja
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-16 23:03
begin van de avond geboren: L.... (hengstveulen van Grenoble x Metall)
celine14
Geplaatst: 04-06-16 23:18
Gefeliciteerd! In iedergeval al een hele knappe kont!!