Jep en zoals ik al verwacht had had Smooth ivm het nieuwe stuk wei geen zin om op stal te gaan. Dus vele uren later nog maar eens geprobeerd en met behulp van de andere paarden is het gelukt. Dikke pech voor Smooth.
Ben net met de honden wezen wandelen en vond het warm met de winterjas aan. Dacht nog als ik ga uitmesten doe ik denk ik maar mijn jas uit.
Ja ben zo benieuwd wat ze in elkaar geknutseld hebben. En dan de karakters leren kennen zo leuk.
De hele dag al regen getsie dat verveeld zo gauw altijd regen.
pretty
Geplaatst: 08-04-16 14:23
Fikse buiken,ze mogen er nu wel vaart achter zetten! Vanaf eind volgende week wordt het eindelijk weer langer droog dacht ik. Als het nog niet veranderd is tegen dan.
Wij zijn het er helemaal mee eens. Ik hoop het van harte. Is ook veel fijner voor Qween. Smooth lijkt bijna geen last te hebben maar Qween wel meer. We houden ze gelukkig goed in de gaten en zijn dichtbij.
Helaas hadden de dames net zoiets van wij gaan echt nog niet op stal. Dus over een poosje nog eens proberen maar.
Fotsy
Geplaatst: 10-04-16 20:20
spannend aan het worden, ben benieuwd wie er eerst zal gaan
Ik hoop Qween ze werd net weer in elkaar getrapt door der veulen. We hebben ze net op stal gezet en gevoerd en ze was feller dan anders. Maar crossen kan ze nog hoor en rollen als je hun ziet denk je hoe doen jullie het toch, ha, ha. We hebben de lamp in de stal aan gelaten, we gaan toch zo weer kijken anders is het aan uit aan uit.
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-16 21:32
Smooth zit vandaag alweer op 324 dagen en Qween op 320 dagen nou het mag hé.
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-16 23:02
Jeroen is net wezen kijken en nope veulens zijn nog niet in aantocht.
Nou vopo daar gaat het wel pietsje meer naar lijken uier bij Qween lijkt iets terug te zijn gelopen en bij Smooth begint het te vullen. Het is vandaag heerlijk weer benieuwd wat dat met de dames doet.
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-16 19:46
En we kunnen er weer een dag bij aan plakken . Nou ze zullen vast een keertje komen en ze zullen o zo welkom zijn. Soms kan ik ze er wel bijna uitkijken ha ha.
Ingezoemd.
Hallooo
Het middag tukkie van Smooth.
pretty
Geplaatst: 14-04-16 10:45
Volgens mij zie ik daar bij Smooth toch al een flinke uier of niet?
R.X.
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-16 11:01
De 11 de begon het met vullen vandaag weer eens controleren als ze het toelaat gisteren wouden ze niet. Liepen ze weg. Alle afspraken buiten de deur doen we nu onder voorbehoud ha ha. We wachten "geduldig" verder af
Vandaag heeft smooth dag 330 aangetikt en Qween 326. Beiden zijn zijn mooi met uier vulling bezig maar staan nu overdag nog lekker buiten in de groep. Rennen, rollen alles werkt nog ha ha. Soms denk ik wel eens hoe red je het. Hier erg bewolk en gisterenavond een klap onweer.
Nou de dames hebben de planning nog niet door gegeven dus we wachten weer "geduldig" verder af.