Zoals ik al zei zou ik toch uitgaan van de laatste dekdatum maar als je dan eerder rekening houdt met 320 dagen kan het best ook al snel gebeuren toch! Ik heb hier soms ook getwijfeld maar feitelijk kwam het er altijd op neer dat het toch van de laatste dekdatum was.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 13:40
pretty ik ga altijd uit van de laatste dekdatum, maar in dit geval zou het ook van de eerste cyclus kunnen zijn, maar ach... we zien het vanzelf, ik merk wel dat Joanna rustiger word en ze claimt mij heel erg, niemand mag bij mij in de buurt komen, die worden weggejaagd ik geef haar maar wat extra knuffels dan
Jeetje Jolandje wat spannend als je de uitgerekende datum niet weet, dat is dan een leuke verrassing als je merkt dat ze vandaag 300 dagen zou zijn. Ben zo benieuwd!
pretty
Geplaatst: 17-04-15 07:45
Jolandje jij kent je merrie het beste natuurlijk,hoe deed ze het eerdere keren,kreeg ze ook vroeg uier? Krijgt ze veel uier? Wel lastig natuurlijk als je twijfelt maar je kunt niet meer dan afwachten en in de gaten houden
dit is het topic van vorig jaar, staan ook wat uierfoto's in, Joanna is wel vroeg altijd met uier maken, dus blijf ik twijfelen, maar we zullen het wel zien, als ze eerder uitgerekend is word de uier nog véél dikker
R.X.
Geplaatst: 18-04-15 01:18
Jolandje heb je der nog een wensenlijstje meegegeven?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-15 09:35
ach wensenlijstje, merrietje zou mooi zijn , en liever niet effen zwart of vos, maar verder is alles mooi
Ze groeien goed Jolanda Gewoon in de gaten houden, je kent je pony's goed genoeg dus je merkt vast wanneer het zo ver is. Eerdere dekcyclus zou toch stiekem wel leuk zijn dan hoef je niet zo lang meer te wachten haha
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-15 12:08
ja dat zou wel leuk zijn, dan heb ik over een paar weken al een veulen misschien, maar van mij mogen ze ook tegelijk komen in juni, ik heb alleen maar één halsteralarm
stal_HD
Geplaatst: 18-04-15 18:35
Heb je hem trouwens al getest??
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-15 21:23
nee mathilda, ik moet er eerst een sim kaartje in stoppen en dan moet ik hem idd nog testen
Jolanda heb je eigenlijk een idee hoe billy dr nu ondertussen uit ziet en dandy? Ben benieuwd hoe die uitgroeien. Vind wiley ook knap geworden al
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-15 13:19
Nathalie ik heb een enkele keer wel contact met de nieuwe baasjes, maar die van billy en dandy zitten in belgie en wiley is verhuisd naar iemand zonder Facebook, als ze straks weer mooi glanzen komen er vast wel weer foto's van, maar ze hebben allemaal een fijn plekje