Thanks voor de heads up sandra

Is er al een cam linkje? of is het daarnog te vroeg voor..
*gaat even bijlezen*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Ik heb nog niet bijgelezen....
levend bruinbont(3 kleuren) merrieveulen.......hoe laat?datum??
Maar Keet begon dus en flinke persee 1 poot en neus er al uit,vlies brak al en geen mogelijkheid om erin te komen,ik zat er wel in maar kreeg hem er niet bij,onze dierenarts prive haar bed uit gebeld en alle hectiek had haar man het niet verstaan,maar ze stond er binnen enkele minuten.
Rene heeft Keet in de benen gehouden en ik t wurm beademd,die hing eruit met blauw tongetje...we hadden haar al in gedachten afgeschreven en gingen voor 100 % voor Keet.
Da heeft een dikke pols,zal morgen wel helemaal blauw zijn,maar super....het is gelukt!!!!
Placenta was ook helemaal op en reden volgens da dat pootje verkeerd lag met indaling,vandaar haar lange onrust...topmerrie die zwarte![]()
Nog geen naam,zit zelf ergens nog in shock,maar ze is erg rap,snel in de benen en drinkt al goed,ondanks haar lange stelten...darmpek is eraf en Keet is Keet die is haar nu al zat![]()
Keet heeft pijnstilling gehad,die zal beurs zijn van binnen,maar zo super dat ze naar ons luisterde...
Ik ben een gelukkig mens en morgen jippie uitslapen en weer thuis.....
sandra3235 schreef:Bedankt iedereen voor alle support...en Rene had idd de stekker eruit getrokken,als het niet goed was gegaan hadden jullie dat echt niet willen zien en wij ook ons verdriet niet...
Maar gelukkig kunnen jullie nu genieten...
damn ik heb ook dikke onderarm en pols...die weeen en krappe ruimte zijn pijnlijk..Kyona ooit had ik wel te pakken uiteindelijk deze lag echt terug geslagen....
Ik ga lekker slapen en over naam verzinnen...
whaha een bruin bonte merrie met veel wit...gister zei ik nog een kleine Wynn die stop ik terugen nu overgelukkig...en die stelten worden steeds langer geloof ik....
sandra3235 schreef:Dank jullie wel allemaal![]()
![]()
![]()
Keet en dochter maken het heel erg goed samen,het is een super pittige tante en Keet is idd een supermerrie,wat had ze het zwaar gister en dan niet mogen persen want vrouwtje drukte babe steeds terug en baasje hield haar overeind en zo goed vol vertrouwen luisteren naar ons![]()
![]()
![]()
De bevalling gaat maar als een film door mijn hoofd,steeds dat neusje weer eruit en tong die blauw werd en ik maar uitzuigen steeds als ze terug geduwd was en beademen,deed ook maar wat![]()
Nog niet geslapen,ga ik vannacht in eigen bedje inhalen.
Ik kom net uit bad met mijn oude pijnlijke beurse lijf en probeer zo foto's te plaatsen en we zijn het over de naam eens.......
wijkhuijs schreef:Ik ga volgen!!
Ik heb een kleinzoon van Blondy (Dandy)
onpaard schreef:oh Ja Onpaard belde me wakker, ik sliep echt net 10 min. Na 10 min de cam uit. OMG.....ook stress op de app en sms....sandra3235 schreef:Hihi heb de Nizhoni geboorte terug zitten lezen dat wij de cams uit hebben gegooid,niet alleen wij hadden stress![]()
wat een paniek in topic.....
maar lief dat iedereen zo meegeleefd heeft...
Ja wat een onzekerheid. Het leek wel uren te duren.