Bedankt allemaal! Ik heb haar training toch maar weer opgepakt haha. Ze stond een paar weken stil maar ze is zo fijn om mee te werken dat ik het eigenlijk niet kan laten.
Is ook heel leuk moonshine! Ik heb er 20 maanden op moeten wachten. Sinds ik Bente heb keek ik uit naar dit moment en nu was het eindelijk zo ver!
Vakantie die ik gepland had is iets opgeschoven. Her mag geboren worden vanaf 324 dagen haha. Dus 13 april. Daarna ben ik lekker twee weken vrij. Over 78 dagen ga ik met zwangerschapsverlof haha.
Nog een leuk topic, begin zo stilaan mijn weg te vinden hier op bokt.nl Interessante combinatie, benieuwd wat voor een mooi veulen hieruit geboren zal worden!
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-15 18:31
Knolselder schreef:
Dat ik dit topic NU pas vind Maar ik ga vanaf nu met veel plezier volgen
Haha lekker op tijd! Maar hee het is er nog niet.. Het mag eerst wel eens beter weer worden.
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-15 18:58
Gisteren zat Bente op 250 dagen en ik heb voor mezelf bedacht dat ik dit topic maar eens ga gebruiken om de vordering bij te houden. Bij deze dus Bente haar eerste tietenfoto's haha. Er is niks te zien natuurlijk maar vast voor het verschil over een tijdje. Ik ga vanaf nu iedere 10 dagen foto's maken en vanaf 300 dagen iedere 5. Als het dan echt spannend wordt iets vaker natuurlijk.
Haha ja het is hier niet echt lekker. Vooraan en achteraan is het te doen. Dit is nu een vertrap stuk want als de droge periode er aan komt wordt hier een nieuw paddock paradise aangelegd. We hebben er nu al eentje maar er komt er dus nog eentje bij. Helemaal achteraan is het wel redelijk droog en helemaal vooraan is er een heel stuk verhard. De paarden staan ook erg graag op het verharde of dus bovenop de berg want daar is het ook droog. Je haalt ze nu elke dag met moddervoeten uit de weide maar day hoort er een beetje bij.. Volgend jaar zal het beter zijn als het nieuwe paddock paradise er is.
De tietjes is nog niet veel van te zeggen inderdaad haha. Maar voor mezelf is het wel handig om te vergelijken en er dan ook een datum bij te hebben.. Ik ben namelijk nogal een chaoot haha.
Ik ga dat in mijn topic ook maar eens doen... Maar Jupi d'r tieten zitten helemaal verstopt in het haar. Heb je het bij Bent geschoren? Nee toch? Heeft ze gewoon kale tieten?
Hahaha heerlijk toch! Eigenlijk een ruin waar je een veulen mee kunt fokken. Ik zeg perfect!! Bente is eigenlijk ook zo maar down under houdt ze het allemaal wel bij
Lisanfellow
Geplaatst: 31-01-15 09:21
Ik hoop zo dat ze tijdens je zwangerschapsverlof geboren wordt.