Dank je! Ik dacht even dat ze stil stond qua groei, maar ik zie nu toch wel weer aardig wat verschil met de laatste foto's. Ik vind ook dat ze in het echt meer buikig is dan je op de foto's kunt zien, vreemd eigenlijk
Fotsy
Geplaatst: 11-12-14 22:13
die buik is echt enorm, kan het niet meer wegsteken nu
Zelfs met haar deken op is het nu wel zichtbaar haha! Het uier groeit ook, maar ze is wel heel boos als je onder haar buik voelt, dat is verboden terrein.
Super leuk, dikke, knappe mama Als het een hengstje blijkt te worden, houd ik me stiekem aanbevolen hihi
loenloen
Geplaatst: 12-12-14 11:10
Gefeliciteerd! Wat gaaf dat jij voor Macho Polo hebt gekozen zeg. En wat gaaf dat jij ook het ras zo geweldig vind en in stand wil houden. Hier draag je zeker een steentje aan bij! Ik ben heel erg benieuwd naar het veulen en ga volgen. Ik vind het zeker geen stap terug in de tijd, ben namelijk zelf ook Groninger fan haha en heb dus zelf ook een Groninger. Karakter is echt top en ze zijn heel erg veelzijdig! Natuurlijk heb je ook de ouderwetsere types, maar ook de wat "modernere". Ik ben heel erg benieuwd wat hier uit gaat komen!
Dank je voor je reactie, ik heb even in je profiel gespiekt en jij hebt ook een heel knap exemplaar zeg! Ik ben ook zo benieuwd wie daar in de buik van mijn meisje woont nu, kan niet wachten om kennis met hem/haar te maken
Zo, nu zijn we aangeland bij dag 237 inmiddels, nog een dikke 3 maanden te gaan. Even wat foto's gemaakt en ik moest even goed kijken, maar aan de zijkanten lijkt haar buik nu dunner? Volgens mij zakt hij nu verder naar beneden in plaats van opzij!
zij-aanzicht 1
zij-aanzicht 2
achteraanzicht 1
achteraanzicht 2 (volgens mij beginnen de banden al iets slapper te worden?)
Jaaa baby zakt! Goed teken, en banden veranderen mooi.
Fotsy
Geplaatst: 21-12-14 20:27
banden beginnen inderdaad al te veranderen, ze ziet er alleszins heel goed uit hoor.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-14 22:27
Misschien een stomme vraag, maar is dat niet erg vroeg? Ze moet nog zo'n 100 dagen...
Fotsy
Geplaatst: 21-12-14 22:39
tja geen ervaring mee maar was eigenlijk ook het eerste wat in me opkwam.
Set_Elkol
Geplaatst: 21-12-14 23:21
Nee hoor dat kan best lang duren, hier ook bij mijn maiden afgelopen jaar. De verandering begon heel geleidelijk maar wel duidelijk op te merken en ging echt met vlagen, soms weer strakker, soms weer losser, zolang het geen pudding wordt is het niet zo erg. Haar lichaam bereidt zich heel langzaam voor
Ik merkte zelf 11 juni de eerste verandering, ze beviel 30 augustus dat zijn iets minder dagen misschien maar volgens mij maakt het niets uit.
Ik was vanmiddag in de ruitersportzaak voor wat dingen en ik heb me niet kunnen beheersen toen ik tussen de schattige veulenhalstertjes aan het snuffelen was (moet je ook niet doen he!). Whaha, nu moet het veulentje straks alleen qua kleur wel bij het halstertje passen!!
Ik was bij Animo in Veendam, even wat nieuwe halsters halen voor de paarden. Dat viel nog niet mee, gewoon normale onderlegde halsters vinden zonder glitters, strass, bont of zebrastrepen pfff!