Set_Elkol schreef:en jemig al 3 valk merrieveulens van Pjotr! (toch?)
Ja klopt hihi. Drie merrie's en alle drie valk. Alleen is mijn merrie de enige merrie van alle merrie's die gedekt zijn die zelf crème is. Dus wie weet heeft ons veulentje het helemaal niet van Pjotr en heeft Pjotr alleen zijn vos doorgegeven en de moeder alle rest haha
.
Ons meisje heeft inmiddels ook een naam, samen met mijn dochtertje bedacht, we willen mensen namen voor onze paardjes en herkenbare namen voor ons fokkertje, dus we zetten de namen van onze eerst twee merrietjes Emmelie en Emmy voort met Emma
. De kleine meid heet dus Emma van stal de Wilde. De em merrie's van stal de Wilde dus hihi, voor hengsten wil ik andere beginletters verzinnen maar nog nooit overna hoeven denken dus dat weet ik nog niet. Volgend jaar misschien
Vandaag voor het allereerst buiten geweest, en lopen kan ze al best aardig voor een veulentje van een half dagje oud!

Ook mijn kinderen hebben al kennis gemaakt met haar, super lief en mensgericht meisje

Rest van de foto's in een topic: [KS-ITP] Prachtig valk merrietje nas/welsh geboren bij ons!
Laatst bijgewerkt door Manda op 13-04-15 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt