Prachtig veulen, van harte gefeliciteerd!En met kroon, een echte medicin hat tinkermuts moet gewoon zijn roepnaam worden
Shayla schreef:Een gezond merrietje geboren rond kwart voor 2 Moeder en dochter maken het goed, nageboorte is er ook keurig afgekomen.En nu nog even slapen. GEFELICITEERD!!!
Vanmiddag even langs geweest om het prinsesje te bekijken wat is ze leuk! En groot! ook foto's gemaakt. Komen later.
Bedankt allemaal alweer Hier net wakker..... Sliep gewoon al om 8 uur Moet nu eerst een half dagje werken en dan zet ik ze na m'n werk gelijk weer buiten.Daarna foto's bewerken en dan kan ik een topic voor dr maken
O, het is inderdaad wel weer een dotje. Dat kroontje... Heeft ze al een naam of heb ik daar overheen gelezen? Edit: naam gevonden lieve meisjesnaam
Bedankt allemaal Hoop dalijk aan de foto's te kunnen beginnen en natuurlijk zet ik dan een linkje hier neer Heb de afgelopen dagen voornamelijk gewoon even genoten van de kleine dame
Shayla schreef:Bedankt allemaal alweer Hier net wakker..... Sliep gewoon al om 8 uur Moet nu eerst een half dagje werken en dan zet ik ze na m'n werk gelijk weer buiten.Daarna foto's bewerken en dan kan ik een topic voor dr maken Hoi hoi! Vraagje, is er al een topic gemaakt van je prachtige veulen?