Jeetje die heeft volgens mij nu een beetje haast haha.De uier groeit nu ook lekker:-) en wat een heerlijke buikje heeft ze:-)
HAhaha ik wil wel dagelijks een fotoplaatsen, maar er is weinig aan verandering te zien ik ga kijken of ik morgen tijd heb om in de middag een foto te plaatsen en anders wordt het morge nacht als ik weer thuks ben van het werk
Eindelijk tijd om ff wat foto's te uploaden en te plaatsen Vandaag gelijk maar nieuwe gemaakt Ben al wel aan het voorgenieten Net na de voorjaars'wasbeurt' Haar buikje Ze begint er een beetje genoeg van te krijgen....... en ze heeft nog meer een puntdakkontje Uier(tjes) van vandaag Heb maar een stuk wortel aan haar staart gebonden.. misschien helpt het Ze heeft wel veel last van zucht (vocht vasthouden).. Of zou ze ook kameel willen worden
Natuuurlijk Naja, als ie er morgen nog niet is, ga ik maar een zaklamp ophangen.. Misschien ziet ie dan het licht Alles rond de staart is al aardig flubberig idd Je ziet ook steeds meer een punt ontstaan
Hoever is ze eigenlijk?? wel leuk een zwanger omgedraaide kameel met een stuk wortel aan dur staart en een lichtgevende kont
LisannePruts schreef:Hoever is ze eigenlijk?? wel leuk een zwanger omgedraaide kameel met een stuk wortel aan dur staart en een lichtgevende kont ...Ik volg even! Heel veel succes met wachten en ik ben reuze benieuwd maar de kleine spruit (en welke hengst nou de knappe papa is )
Hahaha, die wortel is leuk! maar je moet het idd aan de andere kant van de staart vastbinden! En het duurt niet lang meer!
Dat duurt niet lang meer! De zwart bonte zou n leuke papa zijn! Welke vader zou je zelf het liefst zien?