Nog bedankt voor de felicitaties . Stippel had vanavond wat last van haar buik leek wel, kwamen veel geluiden uit en ze keek een paar keer geïrriteerd om ik denk haar darmen. Met der gewandeld en daarna balkjes gestapt in de bak. Gelukkig was het tijdens het wandelen niks meer aan de hand en staat ze nu haar plakje hooi te eten. 281 drachtig vandaag
Pff nog ruim 6 weken te gaan . Ik zie overal al veulen foto´s .... Over 2 weken gaat ze naar Dendrofleur van bokt, daar komt ze dan op stal te staan met camera bewaking.
Een dik en vies gestippeld paard . Het word vast een bewegelijk manneke of vrouwke, der buik ging vanavond alle kanten op. Vandaag 293 dagen drachtig nog zes weken te gaan
Bedankt Donja. Ik doe er niet veel aan, ze loopt lekker in de wei overdag en verder doe ik nog wat wandelen en borstelen met der. Ze heeft op het moment wat moeite om ver van het erf af te gaan, gaat ze stilstaan en op de terug weg loopt ze flink door. Heeft ze eigenlijk nooit gehad
Ze blijft het liefst in haar vertrouwde omgeving nu Is voor haar haar eerste veulen, dus niet heel vreemd. Je gaat haar nog verhuizen toch? kan je beter dan niet te lang mee wachten, zodat ze haar nieuwe omgeving nog eigen kan maken!
Ja ze komt bij Dendro te staan, een maand voor de uitgerekende datum gaat ze heen dus over een kleine 2 weken. Nu gaat nog niet ze zijn nog druk met de stal te bouwen. Vorig jaar is ze daar ook vaak geweest met 4tal training en heeft ze der ook op de wei gelopen. Maar denk niet dat ze zich dat kan herinneren . Ik denk ook dat ze het liefst nu bij de andere paarden in de buurt blijft, al is de groep wat aan het veranderen nu. Ze stond in een grote groep, maar er is wat verloop op pension van paarden die weg gaan en nu op de wei staan de ruinen op een ander stuk. De twee merries waar ze bij staat zijn wel heel rustig
Ik ben nog twijfelachtig een Birth alarm te huren. Er is al een camera aanwezig, dus dan zal ik in de nacht ieder uur mijn wekker zetten. Maar ik ben bang dat ik mezelf niet kan vertrouwen als het lang duurt . Ik vind het alleen wel erg prijzig
Nog 38 dagen te gaan. ... vrijdag wordt ze nog een keer geent en begin volgende week gaat ze in haar nieuwe stal. Kan ze een beetje wennen. Verder weinig nieuws
Jazeker, ik heb het idee dat ze de 340 dagen niet gaat afwachten. Vanochtend al duidelijk uier te zien, der spenen zijn nog niks maar de rest begint al wat te vullen