Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Berryz schreef:Bont hoeft toch niet altijd te tonen? Ik ken er eerlijk niets van, maar ik ken een barokpinto met 0 wit.
janderegelaa schreef:Ik weet wat de kleurencalculator zegt 50% bont en 50% pintaloosa. Toch vind ik dat niet kloppen. Het veulen wordt namelijk 100% zeker bont. Dat je 50% kans hebt op ook wat spikkels dat klopt. Ik denk dat de calculator een percentage boven 100% niet in zijn systeem heeft.
AnsoDM schreef:janderegelaa schreef:Ik weet wat de kleurencalculator zegt 50% bont en 50% pintaloosa. Toch vind ik dat niet kloppen. Het veulen wordt namelijk 100% zeker bont. Dat je 50% kans hebt op ook wat spikkels dat klopt. Ik denk dat de calculator een percentage boven 100% niet in zijn systeem heeft.
Een percentage gaat toch zoiezo niet over 100, of heb ik dat mis?
We hebben kans op 2 kleuren dus van beide is het dus 50%.
Mocht ik niet weten dat ze homozygoot voor bont ging zijn ging dat idd wel helemaal anders liggen. dan had ik 25% op effen, bont, appaloosa of pintalosa. Mocht ik voor een bonte hengst gegaan zijn dan ging dat 100% zijn op bont.
Janneke_S: Ja hé vind die twee samen zo ontzettend leuk.

Zolang het maar gezond is.                                                         
  Buikje groeit rustig door maar op foto is dat wat moeilijker te zien.

Ik blijf zeker volgen                                                         

janderegelaa schreef:Ik vind Palous San Sebastian in verhouding weinig stippen geven. Gelukkig weet je wel zeker dat je bont krijgt.