Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berryz schreef:Bont hoeft toch niet altijd te tonen? Ik ken er eerlijk niets van, maar ik ken een barokpinto met 0 wit.
janderegelaa schreef:Ik weet wat de kleurencalculator zegt 50% bont en 50% pintaloosa. Toch vind ik dat niet kloppen. Het veulen wordt namelijk 100% zeker bont. Dat je 50% kans hebt op ook wat spikkels dat klopt. Ik denk dat de calculator een percentage boven 100% niet in zijn systeem heeft.
AnsoDM schreef:janderegelaa schreef:Ik weet wat de kleurencalculator zegt 50% bont en 50% pintaloosa. Toch vind ik dat niet kloppen. Het veulen wordt namelijk 100% zeker bont. Dat je 50% kans hebt op ook wat spikkels dat klopt. Ik denk dat de calculator een percentage boven 100% niet in zijn systeem heeft.
Een percentage gaat toch zoiezo niet over 100, of heb ik dat mis?
We hebben kans op 2 kleuren dus van beide is het dus 50%.
Mocht ik niet weten dat ze homozygoot voor bont ging zijn ging dat idd wel helemaal anders liggen. dan had ik 25% op effen, bont, appaloosa of pintalosa. Mocht ik voor een bonte hengst gegaan zijn dan ging dat 100% zijn op bont.
Janneke_S: Ja hé vind die twee samen zo ontzettend leuk.
janderegelaa schreef:Ik vind Palous San Sebastian in verhouding weinig stippen geven. Gelukkig weet je wel zeker dat je bont krijgt.