En ineens is het nog maar 2 maanden tot veilig! Gisteren, op 260 dagen, heb ik een klein buitenritje met dochterlief gemaakt. Sanaa vindt dat superleuk, en is loeifanatiek haha. Rustig stappen doen we niet aan, gas erop.
En zó nat is de wei momenteel
LaDonna75
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-24 14:56
Op 280 dagen gaat het nog steeds prima hier:
En het uier, als uitgangspunt:
LaDonna75
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-24 13:56
Inmiddels zit Sanaa op 296 dagen en begint het uier wat te doen
En weer tijd voor een update. Vandaag zit Sanaa op 310 dagen. Ze vult haar uier gestaag door. Ze mocht vandaag mee naar een portfolioshoot bij de bloesems, hopelijk kan ik over een paar dagen het resultaat showen. Ze was weer op en top fotomodel, midden in de stad kon ik haar gewoon weer los laten staan en mevrouw maar kijken Eerst maar een uier-update van vandaag:
Morgen mag Sanaa mee om haar “open” te laten zetten.
Sanaa is “open” gezet vanochtend. Ze bleek zelf al wat weggeschuurd te hebben, de helft zat nog dicht. Nu dus niet meer…nog een dikke week tot veilig! Ik heb de ruwe foto’s van de shoot ook gezien, er zitten supermooie foto’s tussen
Gezellig! En dank, ik ben ook verliefd op haar hoofdje
Noisy
Geplaatst: 24-04-24 08:26
Met zo’n puntbuik en uier zou ik haar geen moment meer uit het oog verliezen. Dat lijkt niet lang meer te duren. Kun je melk testen?
LaDonna75
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-24 08:51
Nee de spenen zijn nog niet echt gevuld en er valt nog niks te testen. Ik denk dat we nog een weekje te wachten hebben. Ik hou haar wel enigszins in de gaten hoor, maar meer om haar gewoontes te zien. Nu is het etenstijd.
Gisterenavond lag ze wel even, goed nachtbeeld wel:
Op dag 321 heb ik Sanaa een lekker strobed in plaats van vlas gegeven:
Check ook haar stralende uitdrukking ze doet nu vrij vaak de boze merrielook.
Ze vult gestaag door:
Ik ben heel benieuwd wanneer ze gaat! Ik krijg nog geen melk uit het uier, nu melk ik ook niet fanatiek hoor. Maar er is dus nog niks te testen. Terugkijkend op de camera zie ik dat ze geregeld kort ligt, maar vooral staat te dromen en af en toe een hap hooi eet. Ze doet dan ook praktisch de hele nacht over een (volle) hooizak