Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En gezellig dat je komt volgen!

Gen zou namelijk zo kunnen meewerken als politiepaard.  

Meneer wandelde echter zo de trailer in, net zo braaf als zijn moeder altijd is met trailerladen. Even een paar keer erop en eraf gezet en toen vond ik het wel weer genoeg voor Rio.

). Isolde is twee weken terug clubkampioen bixie geworden met haar verzorgshetlander!

Isolde leest trouw mee, ze was helemaal blij met de felicitaties. 
 Ze vindt ook dat ik meer updates moet blijven plaatsen, dus ik zal weer even wat delen.

Ik longeer verder nog niet met zadel ofzo, doe alleen een beetje grondwerk met hem.

Ik moet helaas na dit veulen wel een keuze maken om wat te gaan verkopen.. Het ontbreekt me aan de tijd en de centen om drie paarden in bezit te hebben.
 Ik ben ook heel wijs met Rio en ik verheug me er erg op om hem op te pakken komend jaar. Hem wil ik dus eigenlijk ook nog niet missen de komende jaren.

Vorige maand is hij voor het eerst bij de tandarts geweest en zijn zijn wolfskiesjes verwijderd, afgelopen week voor het eerst even een bit geprobeerd. Meneer vond een bit maar gek.  

)