Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 nou dat weten we dus nog niet, misschien draagt het monster wel een jaar   

slaap Solo slaap, naar buiten met die aap! Helaas er heeft er in ieder geval 1 goed geslapen....                                                         

)                                                         kim_1990 schreef:Ik ga ook zeker solo volgen![]()
(De moeder van yismerai is trouwens ster preferent en model he![]()
)
  Ik heb dat even de de website van Peru zelf gejat dus die moeten dat wel even aanpassen 
 en jij hebt oma inderdaad in je bezit.

maar goed ik gun jou natuurlijk ook stippen 

Suzanne F. schreef:Dat zou wel supertof zijn ja. Maar wat is daar de kans op?

Eef_Bam schreef:Suzanne F. schreef:Dat zou wel supertof zijn ja. Maar wat is daar de kans op?
Dat ligt wat ingewikkeld, je hebt met een LP en een PATN1 kans op ongeveer 70% stippen, met uitschieters naar boven en onder. Meer info kan je vinden op: https://www.appaloosaproject.co/articles/free-articles/61-patn2-is-not-the-blanket-gene.html
Dan nog kunnen ze anders geboren worden dan ze uitkleuren. Bijv bij de geboorte maar half en daarna toch doorkleuren:
[ [url=m/gkzmQH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rk6mqN.jpg]Afbeelding[/url] ]