Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Ik ben benieuwd wat hier uit komt. Dus ook ik lees graag mee.
Benzz wat bedoel je met :"geeft ze niet gemakkelijk".
mellamoshan schreef:Ik lees juist qua karakter veel wisselende verhalen. Zeg 75% zegt super fijn en makkelijk, 25% zegt pittige dieren.
Opzich is de merrie erg dominant, maar valt ook goed te corrigeren. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ikzelf beter kan met de dieren met praatjes en poeha, dan de muurbloempjes die bang zijn voor hun eigen schaduw.
We laten ons verrassen
mellamoshan schreef:Ik lees juist qua karakter veel wisselende verhalen. Zeg 75% zegt super fijn en makkelijk, 25% zegt pittige dieren.
Opzich is de merrie erg dominant, maar valt ook goed te corrigeren. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ikzelf beter kan met de dieren met praatjes en poeha, dan de muurbloempjes die bang zijn voor hun eigen schaduw.
We laten ons verrassen
ivy_power89 schreef:Mijn gedachten.Ik zeg niet dat de informatie over de hengst niet waardevol is, maar het poeha er achter vind ik niet passend.
Er zijn veel hengsten waar slechte recensies over zijn, zeoliet brengt verdriet, jazz, olivi, bij de friezen doaitsen 420, Norbert 444,
Maar er zit áltijd nog een stukje opvoeding achter.
En ik vind het sneu voor TS die een volgtopic aanmaakt, nog even moet horen dat de gebruikte hengst wat mankementen heeft in karakter wat door gegeven wordt. Daar heeft ze nu niets aan want de merrie is immers al drachtig.
Is het niet handiger die info te delen aan iemand die overweegt de hengst te gebruiken?
Mkango schreef:ivy_power89 schreef:Mijn gedachten.Ik zeg niet dat de informatie over de hengst niet waardevol is, maar het poeha er achter vind ik niet passend.
Er zijn veel hengsten waar slechte recensies over zijn, zeoliet brengt verdriet, jazz, olivi, bij de friezen doaitsen 420, Norbert 444,
Maar er zit áltijd nog een stukje opvoeding achter.
En ik vind het sneu voor TS die een volgtopic aanmaakt, nog even moet horen dat de gebruikte hengst wat mankementen heeft in karakter wat door gegeven wordt. Daar heeft ze nu niets aan want de merrie is immers al drachtig.
Is het niet handiger die info te delen aan iemand die overweegt de hengst te gebruiken?Het veulen zit er al in, wordt over ruim een maand geboren, dus dan voegt commentaar op de gebruikte hengst imo inderdaad weinig toe.
Ben heel benieuwd wat eruit komt, TS! Ik vind je merrie in ieder geval prachtig.