Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
gokje: drie februari, een zwartgeboren hengstveulen.
En iedereen bedankt voor de complimenten, gokjes en het volgen!
Dat zou heel mooi verjaardagscadeau zijn, we gaan het zien! Ook schimmel is in de meerderheid in de gokjes haha
Zelf heb ik een gevoel dat het een hengstje wordt, kwa dag en kleur nog niet echt een gevoel haha.
Ik denk dat Olilly rond de 1.35 zal worden. Vader was 1,27 m en moeder 1,38 m
Zijn ook gave hengsten! Och heden, zo lang nog
Ik hoop heel eerlijk dat Jane dat niet doet
Dan heb ik teveel slaapgebrek opgelopen haha!
Nadat dit veulen er is, heb ik nog genoeg tijd om een keuze te maken. Ik heb wel een beetje een richting inmiddels, maar nu nog knopen doorhakken haha!
Ze werd altijd zo blij van wedstrijden. Helaas gooide een blessure roet in het eten, maar als mama is ze gelukkig ook blij.

Ik hoop dat 'het' er dan is en dan kan je komen knuffelen
Leuke merrie op het filmpje, geeft toch een idee

Maar beide staan hier nog, Camaro is van ons, Éowyn is van een vriendin, dus halfbroer en halfzus groeien nog even samen op hier
Camaro staat hier nog achter een draadje, want hij is dus gecastreerd en moet zijn hengstenspeelsheid nog even laten zakken

ze zijn erg slim en hun eigen invullingen stroken niet altijd met die van ons
Maar hun heerlijke blik maakt inderdaad veel goed
Uier nog niet veranderd, wel wordt het zwaarder voor haar. Ligt meer, veel been wisselen, etc. We houden haar in de gaten
Geen bijzonder plaatje, maar zo staat ze er nu bij.
Ze is deels geschoren omdat ze een mega dikke vacht maakt en dan staat ze te zweten op stal. Dit geeft net wat meer lucht.
.
Mooi compliment dat ze ook geslaagd vindt
Ben alweer mooie combi's aan het bedenken voor volgend jaar, altijd leuk!
Moesten we 's avonds laat de zolder op, anders zagen we niks
En hij kwam tot 3x toe terug
Nu hopen op snel een mooi gezond veulentje