Dat nuchtere karakter moet ook geweldig zijn.
Breng jij de merries dan naar de hengst en mogen ze dan samen op het land of lees ik dat verkeerd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pandora2 schreef:Wat een mooie paarden ! Ik ben nu ook benieuwd naar de kleintjes, al denk ik dat ze niet zo klein zullen zijn gezien de vaders![]()
![]()
Dat nuchtere karakter moet ook geweldig zijn.
Breng jij de merries dan naar de hengst en mogen ze dan samen op het land of lees ik dat verkeerd?
die is bijvoorbeeld dood en doodsbang voor van die thuiscontainers, maakt niet uit of ze groen of zwart zijn, groot of klein, ze zijn eng

anders had ik zeker niet voor deze gekozen. Pandora2 schreef:Ze blijft er wel rustig onder met zo'n beer naast haar![]()
![]()
Hij is echt wel enorm. En heel mooi ook
Containers zijn trouwens gevaarlijk
zou ik ook blijven staan

vraag me niet hoe maar ik was waarschijnlijk zo enthausiast dat ik mn zadel en hoofdstel bij Faros ben vergeten, had alleen mn cap en paardensnoepjes mee
das in ieder geval het belangrijkste hahah.

had koliek en na de operatie stond ie niet meer op. Dit eerste veulen zou voor de verkoop worden en ooit wilde ik voor mezelf een veulentje uit dezelfde combi hebben maar dat gaat nu dus niet meer. Echt mega zonde en heb het wel te doen met de eigenaar.Pandora2 schreef:Lekker smerigMijn witte wordt altijd bruin in de winter
![]()
Wat verdrietig van die mooie hengst zeg.
Dus jouw veulentje zal 1 van de laatste zijn van hem ? Want diepvries is er niet vermoed ik.

Pip is als het goed is verkocht dus de zwarte gaat eind december terug naar Faros. Omdat Anastasia dus hengstig werd direkt bij het bij elkaar doen durf ik dat even niet aan
probeer altijd alles zo goed mogelijk voor ze te doen maar dan zakt de moed me in de schoenen hoor 
Jip zou eigenlijk verkocht worden maar er komen helemaal geen kijkers, krijg niet eens bericht van eventuele geinteresseerde dus zn ballen gaan er in januari af
mn vriend vroeg of ie niet mocht blijven
jaa hoor schat, heel graag zelfs