wortel115 schreef:Kabayo ik ben erg blij altijd weer als het lente is. Ik houd van warm en zon. De stal zou inderdaad storm moeten overleven. De palen staan diep in de grond met beton. We hebben dezelfde constructie gebruikt alleen dan lager voor de wasplaatsen en de ruimte waar het tuig en voer inzit. Dat staat nu 2 jaar en heeft verschillende zomer stormen meegemaakt zonder problemen. Het is nu tussen de 17 en 20 graden trouwens dus nog niet echt warm.
Ayasha ja er is nog een paddock van ongeveer 4 hectare maar er ligt een boom op de draad dus dat zou eerst opgelost moeten worden voor je paarden erin zet
ASH staat voor Australian stock horse. Jazz is dus geen warmbloed. Ze staan bekend om hun veelzijdigheid en werkwilligheid. Worden zowel in de sport gebruikt als met vee en recreatief. Warmbloeden zijn hier gigantisch duur vanwege het naam plaatje ‘warmbloed’ ongeacht talent, beweging, training of afstamming. Dus vaak kun je gewoon een fijn rijpaard kopen dat bv een volbloed of een stockhorse is met voldoende kwaliteit voor veel minder geld. Ze is wel gekozen om haar te dekken met een warmbloed.
Mijn man is best wel handig met een kettingzaag.

Ik ga daar eens op zoeken, heb er nog nooit van gehoord maar vind je merrie wel een erg leuk dier!