Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lyona schreef:Ze ziet er goed uit! En al over een derde van de dracht, dat is toch al een heel eind!
Iris82 schreef:Mocht je nog overwegen om m te verkopen hebben we hier nog wel een 5* huisje voor m.![]()
Mer1980 schreef:Wauw wat een knap veulen ook Lavender plaaaaaaaaaatje echt waar. Ik snap de combi het is een hele fijne.
Fnanne schreef:Leuk dat jullie volgen ook
Wat een natte bende is het momenteel...
Linde is nu 242 dagen drachtig![]()
![]()
Nog 98 te gaan tot de 340, en nog 78 totdat ze veilig is. Sinds dit weekend is Lavender ook gespeend, dus we gaan echt de laatste maanden in![]()
[ [url=m/1P6KdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi rond
[ [url=m/9O59Ei.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje nat
[ [url=m/C2oMr3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buikje![]()
[ [url=m/P83gbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En niet helemaal scherp, maar ze beweegt nog lekker![]()
Wie durft een gokje te wagen?
Ik hoop zelf op een vosse merrie met vier hoog wit, extreme bles en gekke vlekken op allerlei plekken. En dan op 26 april
Ania schreef:Ze is prachtig! Heb haar zaterdag nog even mogen bewonderen. En Lavender ook.
Dieuwke_ schreef:Ik ben zo benieuwd wat ze er van bakt! Ik zit ook te twijfelen om Imposant te gebruiken als ik de foto's van Lavender zie
Fnanne schreef:Leuk dat jullie volgen ook
Wat een natte bende is het momenteel...
Linde is nu 242 dagen drachtig![]()
![]()
Nog 98 te gaan tot de 340, en nog 78 totdat ze veilig is. Sinds dit weekend is Lavender ook gespeend, dus we gaan echt de laatste maanden in![]()
[ [url=m/1P6KdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi rond
[ [url=m/9O59Ei.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje nat
[ [url=m/C2oMr3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buikje![]()
[ [url=m/P83gbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En niet helemaal scherp, maar ze beweegt nog lekker![]()
Wie durft een gokje te wagen?
Ik hoop zelf op een vosse merrie met vier hoog wit, extreme bles en gekke vlekken op allerlei plekken. En dan op 26 april