Ik ken jullie natuurlijk van de vele topics en vind Poow een geweldige pony , echt een gouden beestje. Ik hoop dat de dracht en de bevalling goed gaan en volg uiteraard mee !!
Zo spectaculair is het nu natuurlijk allemaal nog niet . Ik merk wel wat veranderingen in haar doen en laten. Zo kon ze altijd wel lekker liggen slapen maar nu ligt ze gerust een uur half in coma, en eten is geen eten meer maar vreten . Ze probeert overal eten vandaan te vissen maar ze zal het toch echt moeten doen met onbeperkt ruwvoer en haar vitaminebrok . Verder is ze wat minder geduldig naar andere paarden, maar ze is (een van) d'r hoogste in rang dus ze is gewoon wat duidelijker in haar grenzen nu.
loez
Geplaatst: 01-07-22 14:43
Gerardyolo schreef:
Die word net zo poow-pulair als zijn/haar mama
Ik ga mee aftellen tot de baby er is!
Poow-pulair
xsiroccox
Geplaatst: 01-07-22 21:55
loez schreef:
Gerardyolo schreef:
Die word net zo poow-pulair als zijn/haar mama
Ik ga mee aftellen tot de baby er is!
Poow-pulair
Ik weet al hoe het veulen gaat heten... Poow-pie-jopie
Ben zo blij dat jij blij bent met het halstertje maar ik vind nog steeds dat als stipje toch stiekem bruin wordt dat je m sjokoladetruffel moet noemen
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-22 12:48
Haha ik moet toegeven dat jullie creatief genoeg zijn met het bedenken van een naam .
Baby-Poow houden is nog een puntje van discussie met mijn man . Hij staat er (nu) op dat ik tzt een goed huisje voor haar mini zoek. Maar ik ga eerst wel eens zien wat ze bakt .
Ze gaat trouwens goed, was gisteren heerlijk actief tijdens het longeren.
floripori17
Geplaatst: 06-07-22 14:00
Gefeliciteerd Ik vraag mij af hoe de zaadafname van zo'n kleintje verloopt... Hebben ze dan een hele kleine dekbok?