Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niqui schreef:Spannend! Vijf maanden in oktober.. Ik ben er niet zo in thuis, maar zou het dan april/mei worden?
Linnie050 schreef:Wat leuk een verrassing.
Ben heel benieuwd.
Muildier is grappig.
Zie je dat gelijk aan de oren als ze geboren worden of zie je dat pas later?
Bij the mill ranch hadden ze er een paar jaar terug ook een paar staan.
Geen idee of ze er nog zijn.
Ayasha schreef:Deze ga ik volgen! Ben erg benieuwd!Ik ga niet gokken, maar ik vind haar buik wel al erg "puntig".... Ik gok ook dat ze eerder in april dan in mei zal bevallen.
juuljb schreef:ik vind de merrie echt een fijne uitstraling hebben. ik ben heel benieuwd wat ze aan het bakken is, en vooral hoelang de oren gaan zijn haha
Babootje schreef:Ja en te zien aan de achterhand, zie je ook dat de banden al flink zijn verslapt. Eerder dan april zou ook goed kunnen hoor. Ter vergelijk een foto van mijn merrie op de dag dat ze is bevallen. De verslapping van banden is goed te zien aan de lijn vanuit de lendenen naar de billen
[ [url=m/AofT7N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Ayasha schreef:Deze ga ik volgen! Ben erg benieuwd!Ik ga niet gokken, maar ik vind haar buik wel al erg "puntig".... Ik gok ook dat ze eerder in april dan in mei zal bevallen.
Ja en te zien aan de achterhand, zie je ook dat de banden al flink zijn verslapt. Eerder dan april zou ook goed kunnen hoor. Ter vergelijk een foto van mijn merrie op de dag dat ze is bevallen. De verslapping van banden is goed te zien aan de lijn vanuit de lendenen naar de billen
*foto*