Is there some movement over here??

Eergister en vandaag.. Tepels lijken wijder uit elkaar te staan..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dovish schreef:Oh, spannend zeg! Ze ziet er in ieder geval véél drachtiger uit dan mijn merries die halverwege april zijn uitgerekend. Maar je kan je er ook in vergissen, toen ik een geïmporteerde merrie had en op haar veulen zat te wachten zei iedereen in maart al 'dat komt bijna', uiteindelijk tot de laatste dag van augustus gewacht, haha!
Babootje schreef:Leuke pony hoor. Beetje type welshcob. Ben benieuwd wat er straks gebakken is.
herr_balou schreef:Leuke pony.
Nou vind ik heel veel ponies en paarden te dik maar als ik haar ingevallen kontje en die bolle veulenbuik zie vraag ik me af of ze niet wat extra's kan gebruiken. Met name gezien de huidige temperaturen.
996981 schreef:herr_balou schreef:Leuke pony.
Nou vind ik heel veel ponies en paarden te dik maar als ik haar ingevallen kontje en die bolle veulenbuik zie vraag ik me af of ze niet wat extra's kan gebruiken. Met name gezien de huidige temperaturen.
Ingevallen kontje? Waar? Je weet dat de banden bij een (ver) gevorderde dracht slapper worden?
Leuke pony ts! Ben benieuwd wat eruit komt. Altijd spannend zo’n verrassing
Iris82 schreef:Probeer niet zo heethoofdig te reageren. Ik kan me voorstellen dat als jij al ontzettend goed op weg bent met het zorgen voor je pony dat je je een beetje op je ziel getrapt voelt, maar als buitenstaander zie ik niets anders dan een goedbedoelde opmerking.
Evalien86 schreef:Iris82 schreef:Probeer niet zo heethoofdig te reageren. Ik kan me voorstellen dat als jij al ontzettend goed op weg bent met het zorgen voor je pony dat je je een beetje op je ziel getrapt voelt, maar als buitenstaander zie ik niets anders dan een goedbedoelde opmerking.
Ja het zal misschien goed bedoeld zijn. Dat kan zeker.
En ja ik voel me idd op mijn ziel getrapt omdat ik weet hoe ze is.. Ik zie haar elke dag en hou haar heel goed in de gaten. Ik zie helemaal niks van wat diegene zegt en is gebaseerd op 1 foto. Dus ik snap het gewoon niet zo. Wat al ik eerder zei.. Je kunt haar ribben niet eens voelen.. Ze heeft een dikke hals, hele dikke vacht en zeker geen ingevallen kont..ze heeft wel een kort/klein achterwerk maar dat is heel wat anders. Sinds een week zie ik dat haar lichaam wat veranderd, het valt wat meer in achter haar buik.. Alsof het veulen anders ligt, dieper.. Maar dit lijkt me normaal?
Maar wat is een karig dijbeen?