Getty_Maan schreef:Ben blij dat je weer een volgtopic opent, stuk voor stuk heb je erg leuke paarden.
En ben benieuwd hoe ze uitgroeien!
Dank je, wat leuk !
Vandaag met ‘koe’ gewandeld over het erf, wat vond ze het spannend
Wel erg leuk dat ze nu net als de rest ook gewoon blij aan komt lopen als ze je hoort op stal.
Hoefsmid ging vorige week supergoed, het was even blazen en snurken, maar al snel waren de 4 voetjes gedaan
Ook gelukkig gezegend met een fijne smid die echt de tijd neemt voor ze .
Spekkie Dais lekker geknuffeld en gemasseerd, die buik wordt mega inmiddels, ze mag Spekkie2.0 nog mooi 2 1/2 maand binnen laten 

Afgelopen week ook erg fijn op de grond gewerkt met Funny, zo trots op deze merrie

Ik merk vooral aan mezelf dat ik enorm veel spanning opbouw tijdens onze rijmomenten als ik zelf niet fit ben. Sinds de Corona afgelopen oud en nieuw helemaal nog niet fit, dus besloten om dan maar even het echte rijden te parkeren en vooral lekker te werken aan onze band. Ik merk namelijk dat ze mijn spanning overneemt, ze het dan even niet meer snapt en dan in de ‘blokkeerfase’ gaat. Dus aankomende tijd even weer aan mijn lichamelijke conditie gaan werken, zodra deze beter is zit ik er vast zo weer ontspannen op
Ik zal de andere 2 buikjes deze week ook even op de foto zetten. Klarrissa krijgt nu ook een zichtbare buik, Noa haar baby is vooral heel druk, maar die heeft toch best een bescheiden buikje nog.
Aankomende week gaan we eens serieus zitten voor de hengstenkeuzes voor seizoen 2022
Ik merk dat ik het best lastig vind, we hebben er nogal wat die we dit jaar onder de hengst willen doen. Normaal zou ik even met Ido hebben overlegd en gespard, voor mijn gevoel is mijn ‘maatje’ in de fokkerij weg waarmee ik een mooie visie deelde, wat nu toch wel even weer binnenkomt.
Maar goed, het is zo het is, we komen er vast uit voor dit seizoen