Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar goed om te zien dat ze zich beter voelt onder lichte arbeid dan totale rust. Als ik de foto's met vorig jaar vergelijk ziet ze er gelukkiger uit. En ik merk ook echt wel verschil!
Het voer lijkt iig goed te zitten want ze begint alweer mooi te glanzen! Ik geloof dat ze deze keer een grotere bevallingsstal heeft! Dat is echt wel fijn dus! Ik denk dat ze daar vanaf Februari (of wellicht later) in gaat.
en ik hoop een grullo tobiano maar we gaan het zien....

3 houden is geen optie

Ze is zo anders deze dracht dan de vorige. En iedereen op stal zegt dat ze ook niet zo dik is als de vorige keer... Laatst had ze een dag echt veel last van een drukke babybelly. Dus ook dan probeer ik haar afleiding te bieden en veel kriebels en lekkers uiteraard. Vrij verwend op het moment ondanks alle pech
ben razend benieuwd wat er uit komt rollen. Laatst een droom over een merrie veulen met superveel stippen

ze is het aardig zat. Heb de deken maar vast afgehaald. Vind ze ook fijner geloof ik. En ze doet weinig anders dan staan, eten, soms korte wandeling en rollen.

Ik kijk al regelmatig op de camera (meer voor mijn eigen rust). Nog 18 dagen tot veilig... Echte aftellen is al begonnen.
Hopen dat alles voorspoedig zal verlopen

Ik hoop wel dat ze het weer zoals vorig jaar gaat doen: duidelijk onrustig een dag, smiddags harsjes, savonds melk, nacht bevalling om 02.00
Heb maar een avond hoeven waken met vrij veel zekerheid dat het eraan kwam.