Uier is ook iets meer gevuld, maar verder nog rustig. We wachten weer geduldig af.
Leuk dat je ook volgt Secretly! Dat is inderdaad zeker het doel van deze combinaties.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben echt zeer benieuwd
Bedankt voor alle leuke berichten!
Hoe meer Fell pony's er komen, hoe beter haha
Haha, ja, dat grijzer worden herken ik wel. Wij hebben er twee van bijna 17 of 18, en die maken ook steeds meer witte highlights
Precies, het breder zijn heeft zeker zijn voordelen. Dan kan je als volwassene er ook nog gewoon op
Wat leuk dat jij ook een gekruiste Fell pony hebt. Waarmee is het een kruising?
In de reglementen staat ook een pijpomvang omschreven, maar die weet ik niet uit mijn hoofd. Quinta vertekent wel wat op de foto's denk ik, want Zyva heeft ook niet heel grof beenwerk. Maar die heeft wel weer wat meer behang waardoor het wat meer lijkt. Quinta is eigenlijk wat te sportief en te hoog (1,45 m terwijl 1,42.2 de max is helaas) uitgevallen, vandaar helaas dus register merrie. Maar kwa karakter op en top Fell pony, dus ideaal om te gebruiken voor een perfecte kruising haha
Ik had Zyva ook liever wat zwaarder beenwerk gezien, vader heeft dit heel mooi, helaas kreeg ze het van de moeder mee
Maar ook die is er kampioen mee geworden, dus als het maar wel correct is en ze er goed mee kunnen sjouwen, dan wordt het ze wel weer vergeven. Eventuele volgende date met Zyva die evt een Fell pony is dan zoek ik er wel een uit met wat zwaarder beenwerk.
Maar hier heb ik nog wel een foto van toen hij 11 maanden was. Ook leuk om te laten zien. Ik zal binnenkort even duidelijke foto's van hem maken, hij is zo mooi
Wel beetje erg wollig door wintervacht nu haha

Eet weer prima, en laat nul onrust zien, uier ook nog niet vol. Dus zal wel herhaling van de vorige keer worden

)
.
een van de merrie’s moest ook de sok eraf en inderdaad, wat een iel beentje
Blijkt dus dat de sokken veel doen haha! Heb toen ook niet gemeten haha!
bedankt voor het gokken, ik zet ze erbij
Ook jij bedankt voor het gokken!
Uier stuk voller en zie ienieminie harsjes komen. Is de hele dag ook al afwisselend wat onrustig, eet nog wel goed, dus we gaan het zien! Ook dit kunnen ze lang volhouden haha