Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:wat leuk om te zien
ik ken de boerderij!
ik heb vroeger in Wanswerd gewoond en reed er altijd langs met het paard op buitenrit.
alleen toen was het nog gewoon een melkveebedrijf, dat is wel meer dan 20 jaar geleden.
wonen jullie er eigenlijk al lang?
weet nog wel dat er op een gegeven moment inderdaad veulenopfok in kwam, vriendin van me had toen ook nog een daar staan en ben wel eens wezen kijken.
tamaramt schreef:Vulina schreef:Handsome staat nu al een aantal dagen met zo nu en dan een drupje melk.. Sinds vandaag blijft het drupje constant hangen, ook na schoonmaken. De PH is rond de 6.
[ [url=m/UbEv1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Test je met phstrips vanaf dat de uier zelf gaat druppen of knijp je soms een druppel uit ook?
Vulina schreef:Silly1972 schreef:Super leuk topic Gea!
Ik mis alleen de super knappe hengst die bij het NRPS laatst op de keuring was, hij is aangewezen voor de hengstenshow toch?
Ja, knappe Nirvana
[ [url=m/au8JfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M29vDH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij valt alleen niet onder de fokmerries
Vulina schreef:xoranlover schreef:Wat interessant om eens een kijkje te nemen op jullie bedrijf zo. Ik volg al heel stil jaren het dikke buiken topic. Maar ik heb zelf geen paard. Wat een gave paarden! Wat is de reden dat jullie met ET werken? Vanwege de sport?
Al onze fokmerries zijn puur voor de fokkerij. Ze worden niet (meer) gereden.
Sommige fokmerries zetten we in om simpelweg een extra nakomeling van te kunnen krijgen. Maar bv Randy-Star is zelf te oud om te dragen, en op deze manier kan ze toch nog een (aantal) nakomelingen brengen
Vulina schreef:Silly1972 schreef:Super leuk topic Gea!
Ik mis alleen de super knappe hengst die bij het NRPS laatst op de keuring was, hij is aangewezen voor de hengstenshow toch?
Ja, knappe Nirvana
[ [url=m/au8JfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M29vDH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij valt alleen niet onder de fokmerries