Denk dat het nog wel ffies duurt met madam maar ze is wel duidelijk veranderd in haar gedrag snachts. Waar ze eigenlijk vanaf dat ze op stal is gekomen een week of 2 a 3 geleden, snachts weinig at en meer stond te dromen is ze nu aan het bunkeren de laatste 2 nachten. Tussen het bunkeren in staat ze diep te slapen. Maar echt ze eet enorm haha. Goed teken.
Vorig jaar droeg ze 352 hoop dat ze nu toch iets eerder in de planning heeft
Nee nog niks helaas. Inmiddels dag 341. Mevrouw is sinds gisteravond boos en chagrijnig. Uier mag ik niet meer aanzitten terwijl ze het normaal zelfs fijn vind als je er beetje aan kriebelt haha. Nu hapt ze echt achteruit. Dus het doet duidelijk zeer.
Ze had al tijden een flut uier en vannacht is ie overduidelijk meer gevuld. Ph was gisteravond 6.5 dus nog niet laag genoeg.
Oeh wat een geweldige paarden! Ik ben precies op tijd in gestapt zie ik Ik volg mee!
cp112
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-21 19:37
Uier is weer terug bij af
cp112
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-21 23:18
Fief heeft weer net als eerder deze week dat ze ineens in rap tempo d'r uier vult. Zat zelfs een mini harsje aan nu. Oh is 6. Ze is boos en narrig en loopt steeds met de staart af en kleine beetjes plassen.
En of ze vannacht gaat? Ik weet het echt niet bij deze rare merrie de vorige keer ging ze ook van bijna geen uier binnen een paar uur naar bevallen. Dus tja.... Ik hou d'r goed in de gaten iig. Maar het zal me ook niet verbazen als ze lekker nog een week wacht ofzo
Het lijkt me zo bijzonder om een keer mee te maken! Dus als je het een nachtje niet meer trekt en wil doorslapen geef je maar een gil. Dan ga ik wel nachtje in je stal zitten.
Spannend! Zie net je topic pas. Ik vind die SD tinkers echt zulke mooie bodies hebben. Prachtig! En ik ben helemaal verliefd op je Mary/Diamond combi, ik hoop dat daar ook wat moois uit komt deze zomer en dan, wie weet