Ik dacht later nog, als je iets met 'Shaggy' in de naam wilt;
Shaggy Sneaks Out Shaggys First Gump Shaggys Big Gump Shaggys Sneaky Gun
Vandaag is het nog lekker weer voor een pasgeboren veulentje. Morgen weer een stuk kouder.
sevke
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-20 15:57
Dank je Hier is de mini Shaggy.
Je kunt het hier niet zien, want hij heeft op zijn staart gepoept, maar midden door de staart loopt een horizontaal spierwit stuk. Als hij opgedroogd is, probeer ik het te fotograferen.
De naam wordt trouwens: SV Sneak Preview!
ClauH
Geplaatst: 10-05-20 16:26
met een prachtig blesje
Hij lijkt wel op mama of niet?
Sirius_
Geplaatst: 10-05-20 18:16
Ja dat is een niet symmetrische kon-niet-kiezen-tussen-een-kol-en-bles, wat moeten we daar nou van vinden...
Hij is wel errug knap leuke naam ook. Daar was ik niet op gekomen haha
En dan ging het mis. Vanmorgen zagen we dat hij niet stabiel stond en zich vreemd atactisch gedroeg. DA erbij en toen beslist hem met spoed naar de kliniek te brengen. Daar is dan vastgesteld dat zijn urineblaas gescheurd was. Hij heeft waarschijnlijk wat krampjes gehad, en met een volle blaas geperst. Al de urine is in de buikholte terecht gekomen. Bloed is ertegen beginnen vechten en het hele systeem is tilt geslagen. Daardoor de neurologische symptomen. Nu is het zaak hem gestabiliseerd te krijgen en dan gaan ze opereren. Als de operatie lukt zijn de vooruitzichten zeer goed, maar alsnog is hij niet goed genoeg om geanestheseerd te worden. We zullen jullie duimen heel hard nodig hebben voor ons kleine ventje.
Earth
Geplaatst: 14-05-20 15:20
wat heftig. Heel veel sterkte, ik hoop voor je dat het goed komt.