ja zeker dat ik de dekdatums juist heb Maar vergis je niet in Hinde. Ik werk met ph strips en weet nog wel met t veulen van 2017 dat op 30 april savonds ze nog op rood stond (hoge ph) 1 mei sochtends oranje en 1mei savonds geel (laagste ph) en voila t veulen was er snachts 2mei 2018 idem dito bij Hinde. Die kan ineens hard gaan dus strak in de gaten houden haha!!
Qua ph is Hinde er 1tje gezakt nu maar nog steeds hoog. Preben doet qua ph nog niks . Die ben ik vanwege haar uier ook maar gaan testen
Polly_37
Woonplaats: Momenteel in de stad waar alle wegen naartoe leiden
Hier gaat 't zn gangetje, nog niet veel vooruitgang haha. Preben staat wel wat meer gespannen, al lijkt het niet zo. Maar alle PH waardes nog steeds hoog.
Preben en Lysne hebben al weer meer gevuld sinds gisteren . Ph van Preben nog wel hoog.. zal denk ik niet lang meer duren. Hinde is nog onveranderd haha
Ik kom nog even mee volgen, als echte fjordenfan Gio is zo gaaf!
Maris_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-20 09:33
Het is hier een beetje saai De merries stellen mn geduld aardig op de proef. Hinde was vandaag uitgerekend en zit dus op 340 dagen . Preben heeft al aardig een volle uier alleen nog net niet vol genoeg. Ze zit nu op 329 dagen. Lysne zit vandaag op 318 dagen dus bijna veilig