Heel charmant Vandaag 202 dagen drachtig !Het is hier super nat, gelukkig kunnen ze lekker droog staan op de paddock.Buikje is in het echt boller haha.
Jaa! Ben weekend weg geweest en haar buik begint nu al wat te zakken, zal binnenkort even foto's maken!
Het is hier echt super nat Buikje groeit mooi, als het weer wat droger is zal ik proberen standfoto te maken! Gelukkig kunnen ze ook lekker droog staan en liggen op de paddock.Iedereen fijne feest dagen!
Bij ons ziet het er net zo uit. Gelukkig staan ze hier ook veel op het stoepje en achterin de wei, waar het droger is.
Dankjewel dako!Zijn hier thuis ook erg benwieud naar het veulen.Klijntje : jaa hier ook droge paddock en maken ze echt gebruik van.Gisteren was ze 212 dagen
Birdie dat word straks alleen maar erger Vandaag lekker gewandeld! Was de eerste keer hier ze deed dit super braaf.
buik groeit lekker door, mooi dat ze niet zo wollig is dan kun je dat zo goed zien, bij mijn camille zie je niet veel, alles is haar
Leuk! Buikje begint al mooi te groeien. Volgens mij komt Hightech dit jaar ook weer op de Hengstenkeuring
Wat leuk, welkom nieuwe volgers!Als hightech naar de keuring komt lijkt me leuk om te kijken! Dan weet ik ook wie a.s paps is.Klijntje : Jaa in 2017 weet niet zo van welke hengst dit is dus haar tweede veulen!
Vandaag 232 dagen drachtig.Ze speelde verstoppertje. Haha Wil binnenkort even wandelen dus zou dan even kijken of foto's kan maken.
ik zie net dat boven je topic staat verwacht een kleintje in mei, maar het is toch april? ongeveer gelijk met camille ?