Nee, paspoort had de man dus niet. Wel weet ik dat het werd uitgegeven door Nsps. 'Feetje' heeft wel een fijn thuis gevonden als gezelschap voor een andere pony en een klein meisje. En net goed, want mevrouwtje was ondertussen aandachtsgeil geworden
De rest hou ik goed in het oog, best spannend, pffff.
Jeetje wat een verhaal zeg.. en wat goed van jou!! Geweldig! Hebben hier al 3 kleintjes staan, anders had ik het wel geweten! Heel veel succes, ook ik ga je volgen ben benieuwd na de baby's!
Jorex
Geplaatst: 10-02-19 23:29
Wat een scheetjes. Als ik ruimte had voor een derde had ik Noortje van je willen overnemen Ze zou echt geweldig lijken met mijn jongste.
Ook Noortje is naar een 5 sterrenhuisje als gezelschap voor leeftijds -en rasgenootje Bieke
Heb dus nog Beauty, Bientje, en Nevada en Bambi (blijver). Dat is nog meer dan genoeg. Maar denk dat Beauty maar moet blijven tot na het veulenen ivm toch al beetje leeftijd. Of moest iemand treffen met ervaring. En Bientje wil ik uittesten of ze beleerd kan worden voor de kar.
Ja het gaat wel met die 2! Ik heb de indruk dat Nevada zich fijner voelt 1 op 1. Ze heeft dan ook misschien jaren moeten voor haar plek in een grote kudde met te weinig goed voer en meerdere opdringerige hengsten.
Dus een nieuw huisje als gezelschap voor 1 pony zou ideaal zijn.
Bientje Bambi Als deze ook echt drachtig eijn natuurlijk
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-19 20:33
Bambi, wat zit er in jouw buikje? En als er wat in zit, wanneer komt het eruit?
Bambi en Bientje staan nu op de wei bij mijn andere pony's. Was op een ton in de wei gaan zitten en op een gegeven moment komen ze beide in een drafje naar me toe Om te kroelen. Bambi duwde zelfs haar hoofd onder mijn arm om mij te dwingen verder te aaien als ik even stopte en viel met haar hoofd op mijn schoot in slaap. En dat voor pony's waar ik 2,5u over heb gedaan om ze te pakken te krijgen enkele weken terug (Niet dat jullie mij niet mogen zien, maar stond net met een stomme kop op deze foto's)
Balte
Geplaatst: 24-02-19 20:51
Welk kleurtje heeft Bambi nu eigenlijk? Zitten ook weer schattige koppies op he
Bambi heeft mij al wel helemaal rond haar hoefjes gewonden. Ze is zo lief en komt je echt opzoeken ik hoop zo hard dat alles goed gaat als ze drachtig is. Ik ben er wel bang voor.
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-19 19:35
Inka begint flapjes te maken Dag 298, binnen 2 dagen magische 300-dagen grens