Mer1980 schreef:Heel eerlijkhet maakt mij niet uit of er een vos uitkomt of een zwarte. De kans lijkt mij echter vrij klein, want in de moederlijn komt eigenlijk geen vos voor. Ik kan ze iig niet vinden dichtbij, maar hey, het zou kunnen. De tijd dat je alleen een zwarte kon verkopen is trouwens ook voorbij, een goede verkoopt altijd
![]()
Wat betreft het geslacht, maakt mij ook niets uit. Hengst gaat ws voor de verkoop een merrie hangt echt af van de kwaliteit. Ik heb in beide gevallen de middelen om het aan te houden mocht het erg leuk uitpakken.
Silly: Solo heeft inderdaad een paar witte haren op haar hoofd. Het mag de naam kol niet dragenAls je die 6 haren eruit trekt zie je er niets meer van
![]()
Ik heb zelf een Sir Donnerhall merrie zonder aftekening dus ik ben erg benieuwd naar deze combinatie.

Ik zou eerlijk gezegd ook niet verbaasd zijn dat er een vos zou kunnen uit komen. Donnerhall zelf is ook koffievos en Sandro Hit is zwart wat weer kans geeft op 50% vos. Veel meer kans natuurlijk op een bruine maar een vos behoort toch ook tot mogelijkheden.