Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Koper schreef:Oh da's wel logisch dan dat je dan kiest voor KI. Zeker als je in het verleden merries al niet drachtig hebt gekregen. Cool dat je een kijkje achter de schermen hebt kunnen nemen vast, wij gewone mensen hebben ze natuurlijk alleen op de baan gezien. En inderdaad zaten er toffe paarden tussen.
Die Ás, wat voor bloed zit daar achter?
RavenIris schreef:Leuk topic, Daisy. Ik volg!
Ben vooral benieuwd naar de kleine van Moli! Hij staat als hengst ook nog ergens op een verdoken verlanglijstje om mee te fokken..Maar ik neig steeds meer naar temperamentvollere paarden en dat schijnt hij niet altijd te vererven, dus vandaar de twijfel. (Oh en dat ik van mezelf niet mag fokken want ik heb al teveel paarden, dat ook
).
Ook de kleine van As lijkt me een interessante combi. Heeft ook wel eens op mijn lijstje gestaan voor Elja maar ben er toen vanaf gestapt omdat het qua bouw echt niet zou matchen volgens mij. Allebei niet al te breed gebouwd zeg maar..
maras schreef:Mocht er een bont hengstveulen geboren worden uit 1 van deze combinaties dan ben ik geïnteresseerd
Wiekenmeisje schreef:Daisy, er komt een nieuw setje bij voor de dekking toch?
JannaxWis schreef:Oehhh spannend!
Ik volg
Koper schreef:Goh, dat nieuwe vosje lijkt een heel andere oogopslag te hebben. Welk bloed zit er achter als ik vragen mag?
Fijn dat er al twee dames in de groep staan en dat 't allemaal goed gaat daar