ben zo benieuwd ik hoop op een boel vlekjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben zeer benieuwd welke chique kleintjes hier geboren gaan worden.
Welkom! 
RSDICBS schreef:Ja klopt! Wij hebben 6 mini's en verwachten in maart het 1e veulentje, in mei nummer 2 en dan genieten van het hele spul!
We wonen trouwens ook in de achterhoek een half uurtje bij jullie vandaan gok ik?

Maydine schreef:Wat een leuke reacties allemaal, gezellig dat jullie volgen! Leuk om weer een hoop bekende namen te zien maar ook nieuweWelkom!
Wij zijn ook erg benieuwd naar de combinaties van dit jaar, durf geen voorkeur uit te spreken voor een combinatie want kijk naar allemaal enorm uit hihi!
Liza X Breitling is als eerste aan de beurt, droom van een zwart veulentje met 4 hoge witte beentjes en een blesje.![]()
De rest van de dames zijn later uitgerekend dus daar nog iets langer geduld voor hebben...
RSDICBS schreef:Ja klopt! Wij hebben 6 mini's en verwachten in maart het 1e veulentje, in mei nummer 2 en dan genieten van het hele spul!
We wonen trouwens ook in de achterhoek een half uurtje bij jullie vandaan gok ik?
Oh wat leuk! Heb even zitten spieken maar B.orculo is inderdaad niet zo ver bij ons vandaan. Wij zitten in Z.eddam
Jij hebt toch Ishara als ik me niet vergis? (meende dat ergens langs te zien komen)
RSDICBS schreef:Haha klopt! Ishara krijgt ergens in maart haar 1e veulentje. Spannend maar ze is er heel relax onder.
Mijn appaloosa merrie in mei en naar haar veulen ben ik echt heel benieuwd!
)