we hadden een heel gamma maar bijna door de voorraad nu, dus we zouden nog eens nieuwe moeten laten maken.
Emita
Geplaatst: 06-08-17 21:56
Leuke combinaties! Ik volg ben ook ontzettend fan van overo
foxytoffee
Geplaatst: 06-08-17 22:23
Ik volg ook! Wat een bijzonderen kleuren allemaal en wat is die Kiki knap! Wilde vroeger altijd een paard met een bijzonder kleurtje (vind t zooo mooi), maar paardlief is bruin met zwarte manen en witte benen (lekker standaard). Ik vind dr uiteraard prachtig
Jaaaa! In het vorige topic was ik een stille volger, en dat zal ik in dit topic weer zijn! Zal toch wel af en toe wat laten horen, dat is wel zo leuk
Kiki is zó leuk! Heel tenger ook nog, maar ze is natuurlijk ook pas 3 (zag op pedigree 2014 staan). Ik ben heel benieuwd wat er uit de combinaties komt!
Dankjewel allemaal, ik ben ook echt heel blij met haar Ze is idd nog jong en van een eerste veulen zetten ze dikwijls ook weer wat meer uit. Heel groot is ze niet, ik schat rond 145cm nu, misschien doet ze er nog een paar cm's bij. Ik hoop enkel dat ze idd nog wel wat meer body gaat krijgen. Haar mama en papa:
mijnlieverd
Geplaatst: 10-08-17 13:14
Owh jij hebt ook al een nieuw topic , k ga zeker volgen! Zulke knappe combinaties!
Mijn duimen draaien. Kiki is daarbij ook nog eens prachtig getekend. Ik hou wel van paints met niet teveel wit. Wel vind ik een withoofd dan wel weer mooi.
Mijn bijrijdpaard wil helaas ook niet drachtig worden dit jaar.. Nu voor de vierde en laatste poging, als het nu niet pakt dan proberen we het volgend jaar opnieuw. Zo jammer, want vorig jaar heeft ze echt een prachtig champagne tobiano veulentje op de wereld gezet
Ja het is een heel moeilijk jaar, ik hoor het overal, in mijn omgeving, op het dekstation, hier op bokt..
Er zat een heel mooi ei klaar dus ik hoop dat het deze keer wel lukt, maar anders gaan we ook wachten tot volgend jaar denk ik. Nu zitten we rond eind juli voor het veulentje, nog een cyclus later is al half augustus, wordt toch wel heel laat he..
Ja inderdaad.. dat is waar wij nu dus ook tegenaan lopen nou, duimen dat ze drachtig is! Ben toch wel heel benieuwd wat voor veulen er uit jouw merrie zal komen