Ondertussen is Esmeralda alweer 128 dagen. Wat gaat het snel!

Esmeralda heeft al moeder gevoelens
en zoals jullie kunnen zien, al een buikje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben eens benieuwd
eergisteren is ze nog gescand voor de zekerheid. De kleine spruit was heel actief en daardoor moeilijk in beeld te krijgen
Maar het leeft, beweegt en groeit. Nu kan het lange, hele lange wachten beginnen 
hij loopt echt zo fijn. Echt een droom om op zo'n paard te rijden!
mystica11 schreef:Ik ga ook volgen. Merrie van mijn schoondochter is ook drachtig van Formidable. Mijn eigen merrie bleek bij het opvoelen i.v.m. inseminatie een 20 cm. grote tumor op de eierstok te hebben. Inmiddels is ze succesvol geopereerd in Belgie maar een veulen zat er dus deze keer niet in. En dus mijn schoondochter maar blij gemaakt, hopelijk toch een veulentje volgend jaar.

wat gaat het enorm snel!
aquatraining 
Ik heb al duidelijk beweging gezien in haar buik
) hele leuke clinic gehad van Alex van Silfhout, Formidable liep top en we hebben fijne tips gehad. Het eerste wat hij zei wat een mooi type wat is dat voor paard?
Zo trots op knappe schimpie
wissels sprong hij gelijk goed, liet duidelijk zien dat hij makkelijk kan verzamelen en echt super braaf! Echt genieten zo'n paard en we kunnen weer veder met de tips die we gekregen hebben. Na de clinic op de foto met Diederik, later nog een rondleiding gehad op het bedrijf en een show bekeken van een jonge kwpn hengst. 

ze begint dik te worden. De baby is ook al behoorlijk druk in haar buik 
Euforie schreef:Geweldig Annet!! Ben benieuwd naar die kleine. Nog even geduld.
En wat ga je super met formidable