Don Winchester krijgt een broertje/zusje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Don Winchester krijgt een broertje/zusje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 19:13

Wat een lief hoofdje heeft ze! Ik ga volgen, want ook ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.:)

Passadena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 19:17

Volg dit topic :)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-17 12:08

amanda09 schreef:
Wat leuk om haar op bokt weer eens tegen te komen.
Gefeliciteerd!! Zal vast weer een heel mooi veulentje uit gaan komen!

Heb Liberty een hele tijd geleden nog gereden en ben nog mee geweest naar de hengsthouder voor haar eerste veulentje.

Leuk! Weet je toevallig nog welke hengst toen is gebruikt? Dat is me nooit helemaal duidelijk geworden haha.

xSagan, dankjewel! Vind ik ook. Welkom!
Passadena, leuk dat je komt volgen. Welkom!

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:55

Leuk zeg! ben benieuwd wat er uit komt

Ik las de titel eerst als Dean Winchester dus was echt confused haha

amanda09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:10

Myrthee_ schreef:
amanda09 schreef:
Wat leuk om haar op bokt weer eens tegen te komen.
Gefeliciteerd!! Zal vast weer een heel mooi veulentje uit gaan komen!

Heb Liberty een hele tijd geleden nog gereden en ben nog mee geweest naar de hengsthouder voor haar eerste veulentje.

Leuk! Weet je toevallig nog welke hengst toen is gebruikt? Dat is me nooit helemaal duidelijk geworden haha.

xSagan, dankjewel! Vind ik ook. Welkom!
Passadena, leuk dat je komt volgen. Welkom!

Ik zou zo uit mijn hoofd niet meer weten welke hengst, al klinkt de naam Arco mij wel bekend.
Was een hengsthouder met meerdere hengsten.
Ik zou het eventueel wel nog na kunnen vragen bij de toenmalige eigenaresse.
Albaney zelf leeft helaas niet meer, maar wel heel leuk dat Liberty weer een veulentje mag krijgen.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-17 20:25

DarkCupid schreef:

Je weet direct wat mijn favoriete serie is haha! Ook dit veulen zal een referentie krijgen denk ik!

amanda09 schreef:
Ik zou zo uit mijn hoofd niet meer weten welke hengst, al klinkt de naam Arco mij wel bekend.
Was een hengsthouder met meerdere hengsten.
Ik zou het eventueel wel nog na kunnen vragen bij de toenmalige eigenaresse.
Albaney zelf leeft helaas niet meer, maar wel heel leuk dat Liberty weer een veulentje mag krijgen.

Dat weet ik inderdaad ook. Ik heb haar bijgereden bij de vorige eigenaresse en Albaney ook nog even mee gemaakt. Maar kreeg van hun dus wat vage informatie. Maakt uiteindelijk niet meer uit.

Ze is zo'n lieve moeder dat ze nog een aller laatste keer mama mag worden. En ze is zo'n fantastische merrie dat er niet genoeg kinders van haar kunnen zijn haha.

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:13

Myrthee_ schreef:
DarkCupid schreef:

Je weet direct wat mijn favoriete serie is haha! Ook dit veulen zal een referentie krijgen denk ik!

Omg the fandom :D

Ik had ook een veulen een naam referentie van Supernatural gegeven, namelijk Loki (als in de trickster/Gabriel )

Helaas is dat paardje nu ergens naar Spanje verkocht, super leuk dier was dat ook

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-17 08:12

Mijn dikzakje zit vandaag op de helft van haar dracht! Dat betekend nog 170 dagen tot de uitgerekende datum.
Afbeelding

Helaas loopt ze nog steeds niet goed en is het weideseizoen nu voorbij. Vanaf nu ipv rust op de wei maar even volledige boxrust (wel op de kleine paddock, maar niet meer) in de hoop dat ze toch nog beter wil worden. De afspraak is dat ze gelukkig 100 wordt uiteraard.

Darkcupid, leuk! Ik ben nog erg aan het tobben wat het gaat worden, terwijl het twee jaar geleden al duidelijk was voor ze überhaupt drachtig was..

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 20:15

Dit is mijn hangbuikzwijntje vandaag. We zitten nu op 178 dagen. Dus nog 142 dagen tot we in de veilige zone zitten. Gaat best hard zo.

Afbeelding
Afbeelding

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:01

Wat is ze donker nu!! Het klinkt al heel snel he, maar de spannende tijden komen nog en dan duurt het wachten lang.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 11:50

Jobamara, klopt. Elke winter wordt ze zwart :') en ze staat gewoon geregistreerd als bruin, al zou je nu bijna anders denken.
Ik vind dat de tijd best snel gaat. Al kan ik het veulen er al wel uit kijken. Ben zo benieuwd of mijn gevoel klopt en of het weer een kloontje wordt.
Deze dracht is ze ook heel anders dan haar vorige dracht. Qua gedrag maar ook qua omvang. Ze is pas net over de helft van de dracht en past al niet heel makkelijk meer door de staldeur heen.. oeps.

AM_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:46

Wat is ze al dik :P
Volgens mij loopt Liby gelijk met mijn merrie ;)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:04

Ze ziet er goed uit.

Oh anders dan de vorige dracht, ja ja ja ja het wordt een merrie :j

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 20:30

AM_horses. Ja echt verschrikkelijk zo rond is ze. Volgens mij klopt het inderdaad dat die van ons redelijk gelijk lopen!

Fotsy, dankje! Ik hoop het zo!

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 15:48

Afgelopen dinsdag heeft de osteopaat mevrouw behandeld en hebben we groen licht gekregen om langzaam aan weer op te bouwen! Ik ben zo blij. Na 4 maanden mogen we weer. Dus na het weekend gaan we beginnen. Voor nu geniet mevrouw nog even van de laatste dagen op de wei met haar grote vriend.
Afbeelding

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:02

<3

Gelukkig mag je terug langzaam aan de slag met haar waggelde dikke buik *D

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:01

Yes! Super fijn voor jullie! En wat lekker dat ze nog op de wei staan. Bij ons staan ze al een aantal weken in de paddock.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-17 21:45

Fotsy, inderdaad. Dat heeft ze wel nodig. Ze past amper nog door de staldeur heen.. oeps.

Evita, bij ons hebben ze ook een tijdje op de paddock gestaan, maar als het droog genoeg is mogen ze op de wei ongeacht het seizoen. Dus dat is wel super fijn. Ze wisselen dus wel eens van wei naar paddock. Ben bang dat het na de regenval van vandaag toch wel over is voorlopig.

Ben vandaag ook bij Winchester op bezoek geweest. Hij is nu 2,5 jaar oud en lijkt echt al af. En vooral zoo lief.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Is hij knap of is hij knap?

Ben echt benieuwd wat Libs nu draagt en of dit plukkie ook op mams en halfbroertje gaat lijken.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:12

Hij is heel knap en lichter geworden lijkt me zo, dus ik heb hoop dat Lily haar zus ook terug wat lichter zal worden :')

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:59

Fijn dat de zorgen om Libby nu voorbij zijn, lekker lichtjes ah werk, en tja anders staldeur vergroten maar!!
Wat is Winchester toch stoer en zeker lief, hij ziet er echt super uit. Zo benieuwd hoe hij er over een jaar uitziet. Enig idee hoe groot hij nu is?

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 08:06

Fotsy, is hoop het ook voor je. Al zal Kriebeltje wel weer donker worden nu het weer winter wordt.

Jobamara, zorgen zijn nooit voorbij denk ik. Ze is nog steeds niet 100% goed, maar ook niet slecht op het moment. Dus vind het toch lastig.
Ik heb geen idee hoe groot Kriebel is, ik ben 1,74 en hij komt tot mijn schouder. Al zakte hij wel weg in de aarde, dus ik durf er echt niks over te zeggen.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:55

Hoop dat Libby door wat lichte arbeid nog wat beter gaat worden, lekker van elkaar genieten.

Zo naast Kriebel ziet het er toch al een leuke maat uit hoor, was even benieuwd omdat ik ook een kruising heb pony 1.47 en paard 1.65 maar die is nog maar 11/2.

mina_dero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:13

ik volg ook

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 22:10

jobamara schreef:
Hoop dat Libby door wat lichte arbeid nog wat beter gaat worden, lekker van elkaar genieten.

Zo naast Kriebel ziet het er toch al een leuke maat uit hoor, was even benieuwd omdat ik ook een kruising heb pony 1.47 en paard 1.65 maar die is nog maar 11/2.

Dat hoop ik ook. Ze hoeft niks meer maar het zou heerlijk zijn om straks in elk geval nog stapritjes/wandelingen te kunnen maken buiten.

Dan is de een wel al een stuk groter dan Libs. Libs is op het moment maar 1.56 := daar hebben we maar 1.58 van gemaakt zodat ze paard is. Zodra hij thuis is zal ik hem naast moeders houden.

mina_dero schreef:
ik volg ook

Leuk, welkom!

Ik ben van de week met Libs naar het bos geweest want volgens een stalgenootje moest ze hoognodig op de foto. Liby was onwijs blij dat ze weer mee op pad mocht en heeft de hele ronde super vrolijk rond gelopen. Voor het eerst sinds juni weer mee op pad, we waren er echt weer aan toe.
Ik heb nog maar 1 foto terug en dat is toch wel echt Liby zoals ze in. Zo lief, vertrouwd en veilig. Echt een top paard.
Afbeelding

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 02:06

Heerlijke foto,, super dat ze er zin in had, je ziet het aan haar uitdrukking!!!