Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amanda09 schreef:Wat leuk om haar op bokt weer eens tegen te komen.
Gefeliciteerd!! Zal vast weer een heel mooi veulentje uit gaan komen!
Heb Liberty een hele tijd geleden nog gereden en ben nog mee geweest naar de hengsthouder voor haar eerste veulentje.
Myrthee_ schreef:amanda09 schreef:Wat leuk om haar op bokt weer eens tegen te komen.
Gefeliciteerd!! Zal vast weer een heel mooi veulentje uit gaan komen!
Heb Liberty een hele tijd geleden nog gereden en ben nog mee geweest naar de hengsthouder voor haar eerste veulentje.
Leuk! Weet je toevallig nog welke hengst toen is gebruikt? Dat is me nooit helemaal duidelijk geworden haha.
xSagan, dankjewel! Vind ik ook. Welkom!
Passadena, leuk dat je komt volgen. Welkom!
DarkCupid schreef:Leuk zeg! ben benieuwd wat er uit komt
Ik las de titel eerst als Dean Winchester dus was echt confused haha
amanda09 schreef:Ik zou zo uit mijn hoofd niet meer weten welke hengst, al klinkt de naam Arco mij wel bekend.
Was een hengsthouder met meerdere hengsten.
Ik zou het eventueel wel nog na kunnen vragen bij de toenmalige eigenaresse.
Albaney zelf leeft helaas niet meer, maar wel heel leuk dat Liberty weer een veulentje mag krijgen.
Myrthee_ schreef:DarkCupid schreef:Leuk zeg! ben benieuwd wat er uit komt
Ik las de titel eerst als Dean Winchester dus was echt confused haha
Je weet direct wat mijn favoriete serie is haha! Ook dit veulen zal een referentie krijgen denk ik!

en ze staat gewoon geregistreerd als bruin, al zou je nu bijna anders denken.

jobamara schreef:Hoop dat Libby door wat lichte arbeid nog wat beter gaat worden, lekker van elkaar genieten.
Zo naast Kriebel ziet het er toch al een leuke maat uit hoor, was even benieuwd omdat ik ook een kruising heb pony 1.47 en paard 1.65 maar die is nog maar 11/2.
daar hebben we maar 1.58 van gemaakt zodat ze paard is. Zodra hij thuis is zal ik hem naast moeders houden. mina_dero schreef:ik volg ook