Na even snuffelen herkende ze me weer. Ze heeft nog steeds dat lieve koppie
Joan heeft vandaag even lekker in d'r blote billen in het zonnetje gelopen. Ze heeft heerlijk staan soezen terwijl ik de stal deed. Rollen wordt ook een steeds grotere uitdaging
Fotsy
Geplaatst: 14-03-17 08:04
Wat leuk je bezoek azn lavendel en dat ze je nog kende
Ja haha. Ze stond op een gegeven moment ook midden in de hooibak.
Gisteren weer even in de longeercirkel maar madam heeft er niet heel veel zin meer in. Uiteindelijk loopt ze wel maar voordat ze op tempo is zijn we 3 rondjes verder haha
Van de achterkant valt er nog weinig te zien... Die dikke quarter-ass blokkeert het uitzicht
Oh ik volg weer! Beetje laat maar vorig jaar je verhaal helemaal gevolgd.. Wat is je merrie toch knap en ik gun je een heel voorspoedige tijd met een prachtig veulen!
Er begint beweging te komen in haar uier. De strengen ervoor beginnen wat dikker te worden en de spenen beginnen te zakken.
Noisy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-17 22:17
Vandaag weer even een buik foto gemaakt. Ze wordt echt huge Ze is nu ook overduidelijk bezig met haar uier Ik heb zo'n voorgevoel dat het weleens eerder kon komen dan 15 mei... Zoonlief was nog even aan het kijken hoe de kleine spruit aan het sporten was daarbinnen
Looking good! Ik ben heel benieuwd wat ze aan het bakken is
Noisy
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-17 21:53
Ik ook Tinnie. Ik hoop hetzelfde als vorig jaar, een champie merrie maar ik heb het gevoel dat dit een mannetje wordt. Niet dat dat erg is hoor, die blijft net zo goed maar dan had ik het lijntje door kunnen zetten later.
Vandaag een heerlijk buitenritje gemaakt, alleen gestapt uiteraard. Na de rit was haar uiertje weer wat minder geworden. Dat zal nog wel even op en neer gaan denk ik. Deze vond ik erg gaaf. Zo valt die buik helemaal op Na het rijden moet er natuurlijk even uitgebreid gerold worden. En daarna even schooien voor een snoepie Als je dan een selfie probeert te maken..
Tinniie
Geplaatst: 26-03-17 22:10
Ik duim met je mee voor een merrietje! Je kan de tussenstand van copper eens opzoeken he , qua merries/hengsten, dan kan je je misschien al voorbereiden Bij Arany zit het ook echt vlakbij de 50/50.
Nu ik er over nadenk kan ik mij precies vooral Copper-zonen herinneren ?
Zie je topic nu pas, ik ga ook volgen. Ik hoop voor je op een classic merrie, classic is mijn favoriete kleur.
Copper heeft inderdaad best veel hengsten voortgebracht. Ook een paar merries, maar het zijn iets meer hengsten inderdaad. Dus tijd voor nog een merrie.