Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vandaag was het weer van dat heerlijke Nederlandse weer, buïge buien noemen we dat volgens mij. Dus snel de nette schoenen vervangen voor regenlaarzen en gaan met de banaan. Dan kom je aanlopen met een emmer slobber voor de pensionado en heb je natuurlijk gelijk alle pony's hinnikend aan de draad staan. Dus Pas zijn emmertje slobber, tja Kirsten eet voor twee dus die krijgt wel een handje musli en om dan nou die laatste weidegenoot zonder lekkers te laten staan... Paarden tevreden, hup, de kruiwagen mee en op drollenjacht. Al snel heb ik weer dat kleine mormeltje in mijn kielzog, want ik heb vast nog wel wat lekkers in mijn zakken zitten.
: check!

van de telefoon vindt mij niet zo aardig, dus zal de meeste updates met de nette grote camera proberen te maken. 
Wel zijn ze nu dus gecombineerd met zulke blikken. Bij mij staat ze alleen maar te pruttelen en schooien omdat ze echt nog meer eten nodig heeft. Haar weidegenoten kunnen de lol op als ze ook maar naar het plukje gras (of mijn zakken) kijken waar Kirsten haar zinnen op heeft gezet
, daar doet ze wat minder lief tegen.
. Of misschien was ze naar mijn eindeloze grappen wel onzeker geworden over haar geweldige oren.... Dan moet je ze natuurlijk verstoppen voor zo'n hunk
. Hier een terugblik op de eerste ontmoeting (knappe Pjotr er even niet helemaal opgezet, arme jongen verdient wel wat privacy na dat blauwtje... gelukkig heeft hij het niet gelijk opgegeven
)
Koper schreef:Ja, lógisch dat ze niet blij kijkt. Ze is zwanger. Dan snap je toch wel dat je augurken voor d'r mee moet nemen?
Ik weet dus niet of ze augurken kan waarderen of dat ik de wei uit wordt gebonjourd dan.
Heeft nu ontzettend veel zin om haar een augurk voor te houden*
mooney schreef:@KittyDylan : ze is 1.22 groot/klein.
@Flinty:als ik het had gegeven had ik er uiteraard een foto van gemaakt. Helaas mogen paarden geen augurken volgens het Internet
![]()
Marrie_L en fenrir ook welkom, leuk dat jullie ook volgen!
Vandaag wel wat gewone foto's gemaakt.
[ [url=m/Gn5HGH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/23D60h.jpg]Afbeelding[/url] ]
beter van niet dan

.
mijn vriend kon je leuke muziek niet zo waarderen.