Even je topic doorgelezen, wat een mooie foto's! Maar daar gaat het natuurlijk niet om, ik kan beter zeggen, wat een leuke combi! Heb zelf ook een appie en 2 shetjes, maar dat is niet de reden hoor dat ik je ga volgen. Ze zien er gewoon super uit!
Tigress
Geplaatst: 31-10-16 19:06
So fluffy!
Ik volg ook mee. Daar moet gewoon een knap veulen uit komen
Nanne02: bedankt! Dit vind ik toch wel een hele fijne reactie, mede omdat wij vorige winter enorm in een dip hebben gezeten met Sunny. Na haar miskraam is ze zo achteruit gegaan, broodmager, lusteloos. Alles eraan gedaan om haar er bovenop te krijgen. In het voorjaar ging het steeds beter, en nu zit ze top in haar vel!
Tigress Ja heel fluffy! Echt een lekker zacht knuffelbeertje
Djoopie leuk dat je ook volgt!
aMomentLT leuk dat je volgt! Wie weet , ben heel benieuwd wat eruit komt
Hopen wij ook heel erg, ik geef haar nu elke dag wat muesli met veel vitaminen en mineralen om haar lekker gezond te houden en haar winterdipje tegen te gaan, Sunny heeft altijd wel een winterdipje waarin ze zich niet zo top voelt, en nu ben ik alvast begonnen met er alles aan te doen dit tegen te gaan.
Hopen dat ze zich zo lekker blijft voelen
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-16 18:03
Ik vond net 2 foto's van zon 1,5 maand geleden. Hier had ze een minder dikke buik maar ligt het aan mij of is de vorm van de buik hier een beetje raar?
Wist niet eens meer dat ik deze foto's had gemaakt, maar viel me net wel op die rare vorm
Edit: Ik liet Sunny en Max hier even grazen op de dijk, normaal gesproken staan ze dus gewoon in een normale wei Maar op de een of andere manier is gras buiten de wei toch altijd lekkerder dan het gras in de wei
Jeika wat leuk nog een volger! Betekend veel voor me, al maakte ik dit topic met de verwachting niet echt volgers te krijgen (ik ben niet echt bekend op bokt haha) vind ik het toch fijn die lieve reacties van jullie, met het gemis van Max. Bedankt daarvoor
Gisteren had Sunny volgens mij wat last van zwangerschapshormonen Ze was de hele tijd bezig om haar weidemaatje weg te jagen en al mijn aandacht op te eisen, en ze was overdreven knuffelig
Birdie60
Geplaatst: 02-11-16 10:30
Ohh wat leuk, ik ga je volgen. Ik heb zelf ook 2 mini appaloosa van dit jaar. Ene van maart en de andere van mei. Moeders heb ik verkocht.
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 10:50
Vrouwke: leuk! Gezellig dat je meevolgt
Ben zelf ook fan geworden van de appies en heel benieuwd wat er uit gaat komen Max heeft meer nakomelingen maar dit is mijn eerste veulen van hem, en ook de eerste uit deze combinatie.
leuk Binkie_Eline! En dankjewel, ik kan het nog steeds niet echt beseffen
Ik heb een vraag aan jullie Weten jullie nog leuke namen met een betekenis in de richting van: Geschenk, wonder, etc? Ik zoek een mooie naam met een mooie betekenis, en met het verlies van Max lijkt me een naam met een betekenis in die richting wel mooi.
Mag voor merrie en hengstje, voor een hengstje heb ik al wel een naam in gedachten maar ben er nog niet uit
Ik kijk altijd op internet, paardennamen met betekenissen. Kom je vast op wat leuke namen uit!
Ik weet hoe het is om een paard te verliezen die zo diep in je hart zit. Mijn verzorgpaard heeft 1,5 jaar geleden een koliekaanval gehad en is daar niet uit gekomen... Ik mis haar nog steeds, de herinneringen die je met zo'n dier hebt blijven altijd in je geheugen staan!
Binkie_Eline: ik heb nog nooit zo'n goede band gehad met een paardje als met Max, ik heb veel van hem geleerd en hij van mij, we waren echt een super team samen. Zo oneerlijk hoe het soms kan gaan he
LaraxXxemma: heb even gekeken en staan inderdaad leuke tussen! Bedankt!
Romy1234: hele mooie naam inderdaad.. die gaat zeker op mijn lijstje.
Shetlanders zijn echt totaal mijn ding niet maar wat een leuke heb je. Wat erg van max ook Ik ben heel benieuwd naar het veulentje, heel speciaal dat je toch nog een beetje Max bij je hebt zo.
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 22:03
Leuk dat je volgt chimello!
Zelf zou ik ook niet zo snel een shet kopen, maar omdat we een band met ze hadden opgebouwd en ze plotseling werden verkocht hebben we ze toch teruggekocht
Geen seconde spijt gehad van het terugkopen, want Max die hoorde bij mij... mijn kleine clown die zo op me gericht was... Ik mis hem ontzettend.
Kleine Sunny is echt een draak geweest, ze was toen 3 en een terrorshetlander af en toe Nu is het een netjes opgevoed knuffelbeertje waar elk klein kind zo mee wegloopt
Ik ben ook heel blij dat ze drachtig is van Max, want de beste herinnering is dan toch wel een kleintje van hem.