Whaha, ja joh je hebt alle tijd! En ik vind het nu lang duren maar het gaat vast snel, iedere maand zoiezo een buiken foto haha. Dat lijkt me leuk vergelijken. Komende manden gaan we wel nog lekker aan de slag dus we zullen het gaan zien.
Beetje een eeeeerug laat bericht. Oeps. Ze is 06-07 voor het eerst gedekt en het was even afwachten maar het lijkt er zeker duidelijk op dat ze drachtig is volgens de oude eigenaar. Dit zou dus betekend dat wij 14-06-2017 zo ongeveer een veulentje verwachten!
Spannend! en hij is helaas niet homozygoot meen ik Anders was ik verzekerd van een bonte volgensmij. (Ik ben zo slecht in genetica, daar is haar andere baasje goed in )
klopt dan was je inderdaad verzekerd van bont, nu heb je nog 25% kans op een effen.
Die van mij is half maart uitgerekend, ik heb wel gekozen voor een homozygote bonte hengst. Heb ook naar Mocart gekeken, maar vond hem te stevig voor de mijne
Ik dacht ook altijd dat het bij plaatjes kijken bleef, omdat ik een ruin en had en niets met merries had. Nu is de ruin overleden, merrie gekocht als projectje en nu toch een veulen in aankomst
Pandora_love
Geplaatst: 20-07-16 18:27
Zooo ook maar bokt aangemaakt, ik ben chrissy de andere eigenaresse van pandora en wat vind ik het spannend heel benieuwd naar de scan, hopelijk is ze drachtig, we blijven jullie op de hoogte houden over het verloop en wat er uiteindelijk geboren word