Ik zal zo even een foto maken als madame uit de wei komt .De nieuwe ontvanger is nog steeds niet geleverd , kan nog enkele werkdagen duren. Zonder USB poort kan de camera ook niet online..
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe ontvanger . Inmiddels is ze ook bijna uitgerekend dus zou toch erg leuk zijn als jullie mee konden kijken!
Gelukkig ben ik niet voor één gat te vangen, en ik heb beeld. Willen de liefhebbers om mee te kijken even een pb-tje sturen voor de livestream info?
Wat een stoere merrie! Ik volg! Naamsuggesties FlorijnFlora FleurFlair Flaika Flame Flamboyant Florentina/Florentine FlossFlower (Power )
oeehh ik kan op de valreep nog mee volgen!!! de rest heb ik ook gevolgd onder een meelees steen en zal nu niet anders zijn aangezien ik al zo laat ben hahah! word dit haar laatste veulen ( sorryy heb er vast overheen gelezen )
Thanks voor de namen Cayenne, ze zijn genoteerd . Fleur hadden we al maar de rest nog niet.@anne_dante in principe zijn we voornemens haar wel weer te laten dekken. Ze is nog zo ontzettend fit!